Gå til innhold

Kjøp av ny bil hjelp.

ner087
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Dette blir min første post her på forumet :)

Jeg har etter mange år som audi sjåfør nå valgt og mest sannsynlig handle en bmw denne gangen for og prøve det noen år.

Har sett meg ut denne 520D e61 og etter og ha pratet med selger så virker den MEGET bra. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46315491

Noen positive og negative ting om denne typen?

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dette var svaret jeg fikk fra BMW forhandler sulland.

"For biler importert til Norge av andre enn BMW Group Norge gjelder kun fabrikkens garantier, dvs. : 2 års garanti på bilens mekaniske og elektroniske komponenter; 3 års garanti mot fabrikasjonsfeil i lakken; 12 års garanti mot gjennomrustning. Eventuelle reklamasjoner utover dette må rettes mot profesjonell importør/selger av bilen i Norge, eller tidligere salgsledd"

Så dette vil vel da ikke by på noen problemer for meg om det skulle dukke opp noe på bakluken etterhvert.

Så lurer jeg på disse kodene her om noen kunne hjelpe. hva dem betyr osv.

07MF edition sport

7A7 inovasjonspakke + comfortpakke

6FLA usb-audio grensesnitt (får jeg styrt musikken via streaming BT?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edition sport er i bunn og grunn et mer fancy ord for M sportspakke

Hva innovasjonspakke og comfortpakke inneholder på tysksolgte biler er jeg ikke sikker på, men det spiller heller ingen stor rolle da alt av utstyr er listet i annonsen (også det pakkene inneholder).

Typiske ting for slike pakker kan være xenon-lys, automatisk klimaanlegg, koppholdere osv.

Edit, de inneholdt visst en ganske god del. :)

Comfortpakke inneholder xenon-lys, comfort access, automatisk baklukebetjening og lyktespylere.

Innovasjonspakke inneholder head up-display, adaptive lys, fjernlysassistent, automatisk kimaanlegg, aut. avblendbare speil og midtarmlene.

6FL er avspilling via USB, og har ingen bluetooth-funksjon (dette var aldri mulig i disse). Det er likevel mulig å kjøpe en uoriginal dings som muliggjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...