ner087 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Heisann. Dette blir min første post her på forumet Jeg har etter mange år som audi sjåfør nå valgt og mest sannsynlig handle en bmw denne gangen for og prøve det noen år. Har sett meg ut denne 520D e61 og etter og ha pratet med selger så virker den MEGET bra. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46315491 Noen positive og negative ting om denne typen? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E60/ Sier det meste av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Undersøk hvordan BMW stiller seg til rustgaranti på importbiler, det vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Den var ihvertfall greit utstyrt. Det som går igjen er rust på bakluke, kabelbrudd i bakluke og dugg i frontlykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Hei. Dette var svaret jeg fikk fra BMW forhandler sulland. "For biler importert til Norge av andre enn BMW Group Norge gjelder kun fabrikkens garantier, dvs. : 2 års garanti på bilens mekaniske og elektroniske komponenter; 3 års garanti mot fabrikasjonsfeil i lakken; 12 års garanti mot gjennomrustning. Eventuelle reklamasjoner utover dette må rettes mot profesjonell importør/selger av bilen i Norge, eller tidligere salgsledd" Så dette vil vel da ikke by på noen problemer for meg om det skulle dukke opp noe på bakluken etterhvert. Så lurer jeg på disse kodene her om noen kunne hjelpe. hva dem betyr osv. 07MF edition sport 7A7 inovasjonspakke + comfortpakke 6FLA usb-audio grensesnitt (får jeg styrt musikken via streaming BT?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Edition sport er i bunn og grunn et mer fancy ord for M sportspakkeHva innovasjonspakke og comfortpakke inneholder på tysksolgte biler er jeg ikke sikker på, men det spiller heller ingen stor rolle da alt av utstyr er listet i annonsen (også det pakkene inneholder).Typiske ting for slike pakker kan være xenon-lys, automatisk klimaanlegg, koppholdere osv. Edit, de inneholdt visst en ganske god del. Comfortpakke inneholder xenon-lys, comfort access, automatisk baklukebetjening og lyktespylere. Innovasjonspakke inneholder head up-display, adaptive lys, fjernlysassistent, automatisk kimaanlegg, aut. avblendbare speil og midtarmlene.6FL er avspilling via USB, og har ingen bluetooth-funksjon (dette var aldri mulig i disse). Det er likevel mulig å kjøpe en uoriginal dings som muliggjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 awesome awt.. satser på att denne bilen innfrir mine forvetninger og att det blir handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner087 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 da ble det shopping:) undertegnet papirene idag og har laget meg en liten side her på forumet om den http://bimmers.no/topic/777681-min-nye-bmw-520dat-e61-m-sport/ Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 da ble det shopping:) undertegnet papirene idag og har laget meg en liten side her på forumet om den http://bimmers.no/topic/777681-min-nye-bmw-520dat-e61-m-sport/ Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå