Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Jammen nå skal julian i intervju med en avis tror jeg det var pga youtube videon :P og det var bilbelysning.no som ville det egentlig pga de sa at absolutt all PR var god for de :) så da blir begge parter fornøyde :D

Men la dere merke til en liten trussel ? Husker ikke setninga men da sa de noe i den duren : " husk at vi kan litt mer om data enn deg"

Er ikke det en liten trussel?:P

Rart at julian klarer og holde seg så kald :P jrg hadde flippa i alle vinkler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen nå skal julian i intervju med en avis tror jeg det var pga youtube videon :P og det var bilbelysning.no som ville det egentlig pga de sa at absolutt all PR var god for de :) så da blir begge parter fornøyde :D

Men la dere merke til en liten trussel ? Husker ikke setninga men da sa de noe i den duren : " husk at vi kan litt mer om data enn deg"

Er ikke det en liten trussel?:P

Rart at julian klarer og holde seg så kald :P jrg hadde flippa i alle vinkler :P

Hvilken avis? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette sprer seg fort, vike ut useriøse firmaer/bedrifter som behandler kundene på denne måten. 

"Kunden har alltid rett" er det noe som heter, denne hermansen burde vel kanskje se seg etter noe nytt og drive med, har aldri

sett lignende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt på denne bransjen i litt tid, å har satt meg litt inn i markedet da det er av stor interesse for meg. å finner det litt vannsknelilig at en halvfeit runkemester kan gjøre det bedre en noen som gir alt for det dem han driver med.

 

Fellesnever for denne bransjen er at du kan smile å være så "happy as the world wants" så lenge "you can make the customer happy" , det ingen i hele verden som vet hvor mange kunder du har. å det beste av alt , du kan kamuflere det alt med idiotiske små pære salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut det de skrev på facebook siden sin :P 

I lys av de siste dagers verserende kritikk fra Julian Sommer, heriblant hans video på Youtube, har jeg full forståelse for at folk reagerer. I denne anledning ønsker jeg å komme med en formell beklagelse, både ovenfor Julian og til de som føler seg preget av denne saken.

I forhold til konflikten mellom meg og Julian er dette en sak oss imellom, og en sak har alltid mer enn en side. Uten å gå nærmere inn på det innholdsmessige i denne konflikten er jeg av den formening at Julians versjon og bakgrunn for sine krav ikke gir et fullgodt bilde av konflikten.

Hva gjelder kundebehandlingen Julian fikk ønsker jeg på vegne av mitt firma, og på vegne av meg personlig, å beklage på det sterkeste den kundebehandling han har fått. Dette er ikke representativt for den kundebehandling som normalt ytes av bilbelysning.no, og jeg legger meg helt flat både i forhold til både ordbruken og "skyllebøttene" Julian fikk. På grunn av personlige problemer har ivaretakelsen av firmaet de siste månedene ikke vært optimal, men dette berettiger likevel ikke på noe grunnlag den mangel på god kundebehandling som Julian fikk. Igjen, beklager så mye!

For ettertiden ønsker jeg både tidligere og nye kunder hjertelig velkommen til å handle hos oss. Vi forsøker normalt å strekke oss langt for å ivareta våre kunder, og har en stabil og god kundegruppe som er godt fornøyd med både våre produkter og den kundeservice vi yter. Enkelte misfornøyde kunder vil alle bedrifter kunne få, og i dette tilfellet har Julian dessverre overhodet ikke fått den kundebehandling han skulle fått. Slik kundebehandling vil for ettertiden ikke forekomme, og vi vil tilstrebe å gjøre alle kunder fornøyde 

På vegne av bilbelysning.no,

Jon Hermansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt på denne bransjen i litt tid, å har satt meg litt inn i markedet da det er av stor interesse for meg. å finner det litt vannsknelilig at en halvfeit runkemester kan gjøre det bedre en noen som gir alt for det dem han driver med.

 

Fellesnever for denne bransjen er at du kan smile å være så "happy as the world wants" så lenge "you can make the customer happy" , det ifinnes ngen i hele verden som vet hvor mange kunder du har. å det beste av alt , du kan kamuflere det alt med idiotiske små pære salg, men til slutt blir det utrolig kjedelig ved utsending av alle disse skalkeskjul pærene, da disse ikke gir like god avkastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva bimmers og folka her får til. Fikk sjefen i gåenlyspærebilbelysning ned på kne, og vi klarte å hoste opp en offentlig beklagelse, hahaha :)

Tror vi skal sette en strek over dette nå, han har kommet med en offentlig beklagelse, og lagt seg flat som en pannekake,, så tror han fikk en liten lærepenge nå. At så fort slike ting havner på ett bilforum og FaceBook, så er løpet kjørt. Og da er det bare å legge seg flat. Så all PR han har fått nå, har ikke direkte økt salget hans, tvert imot minsket det.

 

Jeg for min del, skal slutte å plage bilbelysning noe mer nå, syns han har fått så ørene har flagret av de fleste her. Men jeg følger med på tråden uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...