Chris2pher Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Den venstre framlykten min (nærlys) har sluttet å lyse, jeg tenkte baturligvis det var pæren som var røket, men etter jeg byttet den lyser det fortsatt ikke. Noen som har vert ute for dette før?
mege34 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Hvilken bil gjelder det? Skjekket sikringen? Og hvis den e i orden, målt at det faktisk kommer strøm frem? Sent from my T18+ using Tapatalk
Tare Jansen Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Du kan jo ha uflaks å ha fått en pære som var defekt da?!? Tviler på at det er sikringen om fjernlys/høyrelykta virker.. Hvordan pære er det snakk om?
Reef89 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Du kan jo ha uflaks å ha fått en pære som var defekt da?!? Tviler på at det er sikringen om fjernlys/høyrelykta virker.. Hvordan pære er det snakk om? Det kan gått hende, siden de fleste BMWer har en sirking for hver side av bilen, til lyktene.
Tare Jansen Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Det kan gått hende, siden de fleste BMWer har en sirking for hver side av bilen, til lyktene. Mulig noen har det, men ikke en til nærlys, en til parklys, en til fjernlys osv?!
Reef89 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Nærlys, park + baklys h. & v. hver sin sikring. Men uansett til trådstarter så begynn ihvertfall å mål sokkelen til pæren og se om det er strøm der. Vist ikke så sjekk ledningen etter evt. brudd. Tare Jansen reagerte på dette 1
Chris2pher Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Skrevet Januar 29, 2014 Glemte å skrive att dette er en E34 ja, byttet om side på pærene for å teste, men det var samme problemet da, hadde en titt nedi sikringsboksen også, det så helt fint ut (rev ikke opp sikringene å så, (har ikke de gamle sikringene der det var enkelt å se fra toppen)) jeg hadde ikke måleinstrumentet med meg, men en pære er veldig enkelt bygd opp, så den er vanligvis en helt kurant spenningstester. Kunne ikke se noen brudd, men jeg skal spenningsteste og se over ledningene Så det var en som lurte på hvilken pære det var, H1 55w om det hjelper edit: spenningsteste*
mege34 Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Då er det bare å måle fremme med pæren ja og kommer der strøm så puss litt på kontaktene. Hvis ikke så bytt om sikringene, venstre mot høyre og sjekk igjen . Sikringen kan se fin ut selv om an e boss. Sent from my T18+ using Tapatalk
MrBrum Skrevet Januar 29, 2014 Skrevet Januar 29, 2014 Ta et volt meter (multimeter) og mål om det er strøm inn til pæren. Hvis ikke, må du måle deg frem til hvor strømmen stopper. Sjekk om du ser irring(korrosjon) på noen ledning.
Chris2pher Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Skrevet Januar 30, 2014 Gjør dette senere i dag, tabellen over sikringene mine er på tysk, noen som vet hvilken sikringer jeg skal bytte? så slipper jeg å bruke google translate?
moekim666 Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Er vell ikke sikring til lysene? Styres ikke alt av lmk? Sent from my C6903 using Tapatalk
Chris2pher Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Skrevet Januar 30, 2014 Det var sikringen. Takk folkens! Reef89 reagerte på dette 1
Tare Jansen Skrevet Februar 1, 2014 Skrevet Februar 1, 2014 Kjekt å vite å bra du fant ut av det, så har jeg også lært at BMW ofte har flere sikringer til de forskjellige lysene Chris2pher reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå