Gå til innhold

"CSL" Quad eksos SOLGT!

Thundercoil
 Share

Anbefalte innlegg

Kitet luftes for salg, men er ikke demontert.

Alt er fra insideperformance.de.

Kjøper du dette kitet nytt, må du ut med 11400, pluss frakt og mva (15.124)+evt lakk.

Diffuseren er i ekte carbon. Et par klips har mistet litt kant/feste, så akkurat de bør stripses e.l. hvis du er nazi på glipene. Det er også skjært litt på innsiden pga kontakt med endestusser. Dette pga eksos før bakpotten er sveist litt skjevt på. Fargen på den er Topas Blau.

Passformen på alt er meget god, som det burde være til slike priser.

Selve bakpotten er todelt. Rørene går utenpå rør fra mellompotter og er festet med eksosklemmer. De to siste endestussene ligger på baksiden av fanger, så det er ikke en svær "U" form, som går rundt reservehjulsbrønn, slik som f.eks. GS sin M3 eksos, samt alle andre jeg har sett. NB! Det kommer like mye eksos ut av alle endestussene!

De to siste endestussene tres også rundt rørene fra de første og er festet med klemme. Veldig lett å jobbe med, både av og på ved rep i understell. Kan selvfølgelig sveises om man foretrekker det.

Ellers kan jeg nevne at det er meget pen lyd i eksosen. Den er rolig og stille på lavt turtall, men brøler ved turtall. Midt i blinken på en bruksbil. Slitsomt med enkelte andre som brummer konstant, selv på tomgang. Men litt during rundt 2200rpm på motor-/landevei er det, men som sagt, stillere enn de fleste andre "effektanlegg".

Setter prisen på 5500, foreløpig. Alt kan vel prutes litt, men ikke skambud. Alt kan sendes :) selges samlet.

Ingen av videoene er av min bil, men andre 330er med samme eksos.

Her er min:

post-49688-0-14880500-1391292936_thumb.j

post-49688-0-63415400-1391292960_thumb.j

post-49688-0-25896800-1391292974_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treger litt på at jeg gikk for GS sin og ikke dette, Mye penere endestusser og det viker mye greiere når det ligger på innsiden av diffusoren og ikke rundt hjulbrønen.

Men bygger nok heller et nytt selv etterhvert ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har hatt det av et par ganger, f.eks. Når jeg byttet clutch. Fikk det kjapt av og på alene, men kan vel nevne at jeg mistet det i hodet 2-3 ganger. Er vel best å være to på slike jobber.

Det er i hvert fall greit å ha diffuser og eksosen sammen, for da sitter det som et skudd. Endestusser og diffuser går kant i kant osv. Ingenting som ser for lite ut, eller stikker langt utenfor. :P

Selger fordi jeg vil ha den original utseendemessig. Blir nesten litt sleeper med presse og 318ci emblem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært under en 320ci!

2l eller 2.2? (Edit: ser du har 2.2)

Hvert fall hvis du har m54b22 og det går 2 rør inn på bakpotten, burde det passe.

Hvis ikke må du kappe av litt og sveise på et Y-rør. Diffuser passer så lenge du har m-tech II bakfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...