Boddiz Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Når bilen har stått parkert, og jeg kommer tilbake til den er alltid speilet (bare på førersiden) i denne posisjonen. Jeg har overvåket bilen og det viser seg at speilet "kjøres" tilbake 3-4minutter etter at bilen er låst. Noen som har en forklaring/løsning på dette? Ønsker ikke å "knekke" speilet på plass hver gang jeg skal ut å kjøre.
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Dette skjer på mange speil og det er en tapp i speilmekanismen som går i stykker. Denne kan i utgangspunktet ikke fikses (med mindre du ikke er kreativ med sveiseapparatet), så løsningen er å kjøpe et nytt speil.
Boddiz Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Skrevet Februar 2, 2014 "tapp i speilmekanismen" - Så er altså ikke mulig å kjøpe denne og bytte den? Noen hint til hvordan jeg kan demontere speilet? (...Vil prøve mine "McGyver ferdigheter" før jeg bruker 5500,- på nytt speil.)
lagunilla Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Opplevd det samme, så du er ikke aleine om det. Jeg tok av speilet, sorte ramma og kappet. Trykk på bryteren og hjelp huset til å stoppe i sin posisjon, deretter klipper du den gule ledningen, som er strøm til motoren. Dette er midlertidig løsning. Edit: Speilet dras rett av. Den sorte ramma har 3 skruer, og kappa er klipsa fast i ramma, så de går hver sin vei ut.
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Nei, det er dessverre ikke mulig å kjøpe løsedeler til disse speilene.
Boddiz Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Ok, takk for svar gutter! Tenker jeg prøver lagunilla sitt "forslag" som en midlertidig løsning.
Boddiz Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Skrevet Mai 30, 2014 Har glemt å oppdatere denne tråden. Men dette har ordnet "seg selv" - plutselig tidlig i våres så var speilet i orden =) EDIT 05.juni: NÅ HAR PROBLEMET PLUTSELIG KOMMET TILBAKE IGJEN :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå