Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

BMW M Performance Steering Wheel

M Performance Steering Wheel

Circle BMW is pleased to announce that the latest M Performance Steering wheels have arrived! Just in time for the holiday season, these high quality steering wheels will make the perfect gift and get your favorite bimmerphile ready for the upcoming driving season. Available for all 3 Series (F3x), 5 Series (F1x), 6 Series (F06 and F1x) as well as M5 and M6 models (F06 and F1x) and wrapped in supple hand-stitched Alcantara with highlights in genuine Carbon Fiber, these new Steering Wheels are the perfect addition for any performance enthusiast.

Product Highlights / Benefits:
Fully wrapped in Alcantara to provide excellent grip and comfort in extreme driving situations
Highlights in genuine Carbon Fiber add to racing feel and exclusivity
Stripe (blue or red depending on model) at 12 o’clock position reminds driver where center is at all times
Superior warranty coverage
4 Year / 50K miles when purchased with a new vehicle
2 years / unlimited miles or the balance of the new vehicle warranty, whichever is greater
Adheres to rigorous BMW Group test standards
The Electronic M Performance Steering Wheel adds additional functionality including:
Shift Indicator Lights
0-60mph, Quarter Mile and Lap times
Lateral and Longitudinal acceleration values
Efficient Dynamics data

Parts Information:

Description Model Description Part Number VIA Code Order
M Performance Steering Wheel 3 Series (F30, F31, F34) 32302230188 0Z2F .
M Performance Steering Wheel 4 Series (F32, F33) 32302230188 0Z2F .
M Performance Steering Wheel 5 Series (F07, F10) 32302253649 0Z2F .
M Performance Steering Wheel 6 Series (F06, F12, F13) 32302253649 0Z2F .
M Performance Steering Wheel M5 (F10) 32302253653 0Z2F .
M Performance Steering Wheel M6 (F06, F12, F13) 32302253653 0Z2F .
M Performance Electronic Steering Wheel 3 Series (F30, F31, F34) 32302230189 0Z2E .
M Performance Electronic Steering Wheel 4 Series (F32, F33) 32302230189 0Z2E .
M Performance Electronic Steering Wheel M5 (F10) 32302344136 0Z2E .
M Performance Electronic Steering Wheel M6 (F06, F12, F13) 32302344136 0Z2E .

Notes:

M Sport leather steering wheel (SA 710) - built after 07/2013: All parts can be adopted.
Basic steering wheel, leather steering wheel (SA 240), Sport steering wheel (SA 255) for all cars plus the M leather steering wheel for cars before LCI - built up to 07/2013
Parts that cannot be adopted: Airbag unit, multi-function buttons and possibly shift paddles as well as steering wheel electronics must be ordered new and replaced.
When installed with SA 248 (heated steering wheel), the heating function is disabled; it does not need to be decoded. The switch for the heated steering wheel remains without function.

post-80654-0-65997600-1398794316_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. har ikke funnet noen som kan gjøre jobben for meg så tipper jeg gjør det selv og tar 4 hjuls kontroll på en verksted jeg kjenner med nytt laserapparat.

 

Rattet ble montert idag sammen med diffusern i bakfanger. 

 

Jeg har ikke rukket å se på det enda da jeg er offshore. Går i et med ferier og jobbing med bare noen få dager imellom helt fram til sommern nå så spørrs hva jeg rekker av senk. 

 

Finner jeg noen som jeg kan stole på gjør en skikkelig jobb så leverer jeg bilen mens jeg er borte. 

 

Når senk er montert blir du den første som får bilde og update på hvordan den er å kjøre  Lars. hehe

 

Legger ved bilde av en indentisk F31 som min med H&R senkesett montert på Xdrive. 

 

Jeg syns høyden blir perfekt. Ikke for lav og ikke for høy. Den er jo skyhøy spesielt forann orginalt på X drive.

 

 

post-80654-0-91063700-1399491882_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor kikka du du på den?På parkeringa på Stenhagen? Har vart der for montering av Performance rattet.

Jeg var på delelageret for å bestille noen deler, samt å hente noen deler jeg hadde bestilt tidligere! Så snakket vi litt også sa dem at det stod en 328iX på baksiden som jeg måtte se på :-) Den var rå!! Komplett M-performance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på delelageret for å bestille noen deler, samt å hente noen deler jeg hadde bestilt tidligere! Så snakket vi litt også sa dem at det stod en 328iX på baksiden som jeg måtte se på :-) Den var rå!! Komplett M-performance!

Takker for det forresten.jeg er veldig fornøyd sålangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk nydelig bil :smile:

Sent from my HTC One using Tapatalk

Takker for det! Det er hyggelig å høre!

 

Jeg var på delelageret for å bestille noen deler, samt å hente noen deler jeg hadde bestilt tidligere! Så snakket vi litt også sa dem at det stod en 328iX på baksiden som jeg måtte se på :smile: Den var rå!! Komplett M-performance!

Er faktisk ikke Komplett M-Performance på denne enda. Mangler å sette på speilhus,håndbrekk og pedaler. Da er den komplett.

 

Performance hjulene er jeg ikke så glad i så blir HRE hjul på denne isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Det er hyggelig å høre!

 

Er faktisk ikke Komplett M-Performance på denne enda. Mangler å sette på speilhus,håndbrekk og pedaler. Da er den komplett.

 

Performance hjulene er jeg ikke så glad i så blir HRE hjul på denne isteden.

 

Småting igjen bare, det fikser du fort.. Har du BMW performance power kit på din? Det var ikke mulig å se ut i fra bilen 

Ser du har installert matchende tåkelys, er det noe du kan anbefale meg også eller? Får du feilmelding? De ville ikke kode bort pæresjekk på min 4-serie for at jeg skal kunne bruke noe uorginalt.. De hadde ikke pærer til tåkelys heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småting igjen bare, det fikser du fort.. Har du BMW performance power kit på din? Det var ikke mulig å se ut i fra bilen 

Ser du har installert matchende tåkelys, er det noe du kan anbefale meg også eller? Får du feilmelding? De ville ikke kode bort pæresjekk på min 4-serie for at jeg skal kunne bruke noe uorginalt.. De hadde ikke pærer til tåkelys heller...

 

Ja. Er kjapt å fikse,men har aldri tid til noenting føler jeg. 

Fins dessverre ikke BMWpower kit til min enda. (hvis de noengang kommer). hadde de fantes hadde jeg montert det på vei hjem ifra tyskland.

Fins til din da. Så bare å montere! 

Jeg har Montert HOEN xenonmatch pærer ja. De er 35 W halogen så da får du ikke feilmelding. (er ikke perfekt match,men mye bedre).

men det fins jo orginale F32 LED tåkelys til din. Jeg hadde montert det hadde jeg vært deg. Jeg kjøper med det når jeg skal til usa nå. Men, må kodes om. Det må de da gjøre når det er en orginal del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er kjapt å fikse,men har aldri tid til noenting føler jeg. 

Fins dessverre ikke BMWpower kit til min enda. (hvis de noengang kommer). hadde de fantes hadde jeg montert det på vei hjem ifra tyskland.

Fins til din da. Så bare å montere! 

Jeg har Montert HOEN xenonmatch pærer ja. De er 35 W halogen så da får du ikke feilmelding. (er ikke perfekt match,men mye bedre).

men det fins jo orginale F32 LED tåkelys til din. Jeg hadde montert det hadde jeg vært deg. Jeg kjøper med det når jeg skal til usa nå. Men, må kodes om. Det må de da gjøre når det er en orginal del!

 

Ja, jeg lurer på om de vil kode det for meg, tror du de klarer det? Har sett på det tidligere og hvis jeg ikke husker feil så ligger dem på rundt 3k for 2. Koster å være OEM, haha. BPPK kommer nok, men ikke med det første! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...