Jakob Aavik Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Hei, Til man kommer på en måte å remappe F-modellene går jeg for powerbox foreløpig, på min 116d vil jeg satse på å gå fra 116 til 140-150hk. Noen som har noen anbefalinger? Hva er billigst og hva er best? Bestille fra nett eller kjøpe i Norge? Bor i utkanten av Oslo hvis noen har noe bra i nærheten!Takker for all hjelp!
Benjamin Kristiansen Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Vente på Remap +++ !men til nød hadde jeg gått for RaceChip.de sin Ultimataen kompis monterte fra dem på en 09 325d faktisk greit resultat !
Jakob Aavik Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Skrevet Februar 3, 2014 Vente på Remap +++ ! men til nød hadde jeg gått for RaceChip.de sin Ultimata en kompis monterte fra dem på en 09 325d faktisk greit resultat ! Takk for svar:)
Walkabout Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Ser Hartge har en boks som gir 142 hk, koster 1187 euro veiledende i Tyskland. God kvalitet i alle fall, om jeg skulle chippet min bil ville jeg gått for noe av tilsvarende kvalitet og kjent merkenavn, især på en såpass ny bil.
CrZyWiz Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Ser Hartge har en boks som gir 142 hk, koster 1187 euro veiledende i Tyskland. God kvalitet i alle fall, om jeg skulle chippet min bil ville jeg gått for noe av tilsvarende kvalitet og kjent merkenavn, især på en såpass ny bil. Da må jeg spørre deg, hva legger du i god kvalitet på en tuningboks? Materialet kabinettet er bygget av?
Walkabout Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Da må jeg spørre deg, hva legger du i god kvalitet på en tuningboks? Materialet kabinettet er bygget av? Det jeg har i tankene er merkevarens rennomé, erfaring, samarbeid med bilprodusenten og eksklusivitet - i form av at tuningboksen ikke leveres til 194 forskjellige modeller. Eventuelt også garantiordninger.
bmw cab Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Tuningboks er tuningboks. Dritt , uansett merke vil nå jeg påstå. CrZyWiz reagerte på dette 1
CrZyWiz Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Tuningboks er tuningboks. Dritt , uansett merke vil nå jeg påstå. Ja de gjør det samme hele bunten, derfor interessert i å vite hvorfor han mener denne har så mye bedre kvalitet.
Walkabout Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Ja de gjør det samme hele bunten, derfor interessert i å vite hvorfor han mener denne har så mye bedre kvalitet. Har nå aldri sagt at denne har så mye bedre kvalitet? Jeg hadde satt pris på om du kunne lese litt nøyere før du kommer med feilaktige påstander her. Jeg har bare sagt at den har god kvalitet, og det kan sikkert flere andre også ha. Bakgrunnen for det er min erfaring med tuning fra Hartge. Jeg var fornøyd med dette og ville gjort det samme igjen om jeg skulle ha tuning. Så får det heller være opp til hver enkelt hva de vil montere i sin bil.
CrZyWiz Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 Har nå aldri sagt at denne har så mye bedre kvalitet? Jeg hadde satt pris på om du kunne lese litt nøyere før du kommer med feilaktige påstander her. Jeg har bare sagt at den har god kvalitet, og det kan sikkert flere andre også ha. Bakgrunnen for det er min erfaring med tuning fra Hartge. Jeg var fornøyd med dette og ville gjort det samme igjen om jeg skulle ha tuning. Så får det heller være opp til hver enkelt hva de vil montere i sin bil. "God kvalitet i alle fall, om jeg skulle chippet min bil ville jeg gått for noe av tilsvarende kvalitet og kjent merkenavn, især på en såpass ny bil." Betyr indirekte at den er av god kvalitet, mens det andre ikke er det. Det er opp til hver enkelt, men etter å ha prøvd bilen først med Hartge tuning, deretter ESS. Så var jeg mindre imponert over det overprisede Harte produktet.
Walkabout Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 "God kvalitet i alle fall, om jeg skulle chippet min bil ville jeg gått for noe av tilsvarende kvalitet og kjent merkenavn, især på en såpass ny bil." Betyr indirekte at den er av god kvalitet, mens det andre ikke er det. Det er opp til hver enkelt, men etter å ha prøvd bilen først med Hartge tuning, deretter ESS. Så var jeg mindre imponert over det overprisede Harte produktet. Men så greit, siden du indirekte tolker det slik, så var det sikkert sånn jeg mente det. Gratulerer Om du skal få det inn med teskje, så mente jeg følgende: 1. Jeg har prøvd Hartge, og var fornøyd med opplevelsen på produktet 2. Om jeg skulle kjøpt tuning til min bil, ville jeg vurdert Hartge igjen 3. I mine øyne er Hartge et utprøvd produkt som jeg har tiltro til kvaliteten på 4. Jeg har ikke prøvd annen BMW-tuning, og uttaler meg derfor ikke om andre leverandører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå