Mr Mykland Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Hei, har kjøpt meg h7 xenon kit og lurer på åssen pæra skal festes til lykta? Ser at det ikke er samme feste som på halogen pæra jeg har nå... Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Hadde du bare sagt hvilken bil dette gjelder, så skal vi nok klare å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Dette er til en e39 facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Du må kjøpe adapter. Se eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/74/3148860 er det denne typen som passer min bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå