Gå til innhold

tips til xenon kit til grøftelys, bmw e92 320D

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da har du en smak av kordan vi e!;-) men æ e fra enda lenger nord, så e nåkk enda hakke kvassere;-)
E så lei av de rævan led pæran som fins, å halogen syns æ rett å slett e stygt:-( nei, fornuften e vell ikke banka inn helt enda!;-)

å e full klar over kor irriteranes det e med blendanes lys, så det e ikke målet mitt i det hele tatt! man kkan vell nesten kalle det til kun showbruk!:-)

Skrevet

Vær så vennlig å mål hvor langt du ser fra førerplass tåkelysene dine lyser når du får de montert da ;) Du lurer bare deg selv og du er heller ikke, som resten av oss, i stand til å oppheve fysiske lover. Lavtmonterte tåkelys vil lyse opp mye sterkere foran bilen enn nærlys og vil aldri kunne lyse like godt som nærlys eller være en erstatning til dette. Sier det bare så du ikke lurer deg selv. Jo sterkere det lyser rett foran bilen din jo kortere ser du i mørket. 

Tåler du å få fullys fra meg så må du bare kjøre med tåkelys+park du ;)

Skrevet

Synes ikke vi skal leke politi her på bimmers. Ts forstår at det er ulovlig, la nå ts holde på.

Skrevet

Leker ikke politi, vil bare gjøre han oppmerksom på at han tar feil når han mener han ser bedre (ergo lengre) ved bruk av sterke tåkelys i mørket. Altså en dårligere og mindre trafikksikker løsning for seg selv, i tillegg til alle han møter

Skrevet

Ulovlig å trimme bil uten lov og. Ser ingen moralske peikefingre i prosjekttrådene...

går vel ann å svare på spm istedenfor å preike shjit?

Skrevet

Trur du skal lese igjennom det æ har skrevet larserso, kor du finner den påstanden din? Æ sir led pæran æ har prøvd e som å ikke ha lys, man ser ikke at dem e på engang. Halogen e uaktuelt å montere igjen, får det e buttugly!skal ikke brukes i situasjoner kor folk kan bli blenda, kun til showbruk:-) uansett så gir jo xenon bare opptil 30% mer, blir sikkert like mye blenda av halogen.

Skrevet

Ka e poenget me å bli usaklig å ufin?

Har faen ikke sagt at det e får bruk i tung tåke, men æ bruker det heller ikke i situasjona der andre blir blenda. Kor mange det jobber i politet i finnmark skal æ ikke utale mæ om får det har æ ingen kunnskap om, å det har tydligvis ikke du heller. Usaklig av dæ. Å vist du fortsetter å være ufin så ska æ love dæ at æ kan å være ufin, det kan vi her i nord! :)

Haha, bli ufiiin. Do it! :) 

Men hvor mye klarer folk å syte da? Skjelliz spør om noen vet om et bra kit, ikke om noen kan gi han en leksjon om hva lys på en bil er til, hvor langt de lyser, hvor mange meter pr sekund folk kan skryte på seg å ha kjørt i tett tåke, hva politimesteren i Finnmark heter, om det går an å montere xenon på dyr for å ri på de etterpå eller annet pjatt! Takk for meg :) 

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et kit på ebay, da mange som selger kit dyre i Norge egentlig selger akkurat de samme kittene som på ebay! 

Har du forresten sett på "den store LED tråden" her inne? Det er kommet utrolig lyssterke LED pærer, som fungerer meget bra (se bilder i tråden) om du legger litt penger i dem. Disse kan visst fint erstatte vanlig kjørelys (har ikke prøvd selv) så da bør de nok være gode nok som grøftelys? 

Lykke til videre med hobbypolitiet her inne ;)

Skrevet

Endelig, takk for den Tare!:-) Godt å få ett ordentlig svar!

har prøvd ett kit som æ trur e fra ebay, men det ble bare flimring å blinking:s Har ikke tort å legge store penger i led nei! Har å feilkoder med de led pærene som står på nå, prøvde med motstand på de, men de ble ca 1000 grader! Så med fare for å smelte noe, tok jeg de vekk. Har en kompis med en e91, som har kjøpt lumen pro serien fra dybviktrading, som han var veldig fornøyd med. Men prisen er jo 1600,-

Skrevet

Link til LED tråden om du vil ta en titt > http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-lyspære-tråd-hb4h8-80w-s1/ 

Jeg har xenon montert på min bil (sto på da jeg kjøpte den) men skal bytte til LED om kittet ryker, kjører gammel bil så får ikke noe feilkode uansett ;) Disse motstandene blir ¤%&= varme, flere som har smeltet de godt inn i div plast.

Kan se hva kittet jeg har montert i min heter, vet ingenting om det annet enn at det fungerer hver gang :)

Med et raskt søk på ebay finnes det iallfall kit med garanti fra ca 400kr,.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...