RobertiouZ Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hei, Noen som vet hvor jeg får tak i en sånn? Er til angel eyes, å den har sluttet å virke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Tror biltema selger kit. Men vet ikke om dem selger løst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 ...prøvd ebay.com ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Reservedeler fåes der det er kjøpt. men bytt heller til LED som erstatter CCFL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Har sett at det selges på ebay, men vil helst unngå å bestille fra utlandet. Sjekker om de har det på biltema i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Reservedeler fåes der det er kjøpt. men bytt heller til LED som erstatter CCFL. Syns lyset i de som er montert nå er sinnsykt tøft, så kommer nok til å beholde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg har muligens en slik liggende (fra Biltema riktignok). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg fikk fra GS. 50.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå