Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Www.tempedekk.no - Dem har et godt utvalg, skal du ha noe som er skjeldent, blir vel ofte prisen deretter :(

 

 

Har lurt litt på alt fra Rotiform, VMR, MRR, 3SDM etc men er veldig usikker på hva jeg evt skal ha. Når jeg ikke skal bruke mer enn toppen 12k på felger så kan jeg ikke forvente det grommeste heller, så skal titte litt rundt så får vi se hva jeg ender opp med hvis det skulle bli nye felger :)

 

Kan også kjøpe brukte felger, har flere lakkerere som fikser og lakkerer opp igjen felger om disse skulle være skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotiform BLQ er veldig tøffe syns jeg..

Parts And Retards har noen fine priser der tror jeg.. ;)

BLQ er tøft det, men begynner å bli gammelt og litt oppbrukt. Spesielt på VAG. Har ikke sett fullt så mange BMWer med disse.

De har ok priser, men blir evt å bestille fra utlandet isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X5 hjula er "style 63" ;)

 

hva med 5Serie GT hjul? style 253

8,5x20 ET25 og 10x20 ET41 bør passe rett på. 

IQ0jmmt.jpg

 

Ellers er jo rotiform SNA superconcave helt rå felger....

Rotiform cast IND er også gromt, men vet ikke om de har kommet med BMW bolt sirkel enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X5 hjula er "style 63" ;)

 

hva med 5Serie GT hjul? style 253

8,5x20 ET25 og 10x20 ET41 bør passe rett på. 

IQ0jmmt.jpg

 

Ellers er jo rotiform SNA superconcave helt rå felger....

Rotiform cast IND er også gromt, men vet ikke om de har kommet med BMW bolt sirkel enda..

 

 

Det er HELT korrekt. Gud veit hvor jeg fikk tallet 32 fra :P Takk for "heads up".

 

Stye 253 felgene blir for kjedelig å tamme for min del.. Er på jakt etter noe litt mer bøllete og helst konkave felger. Har siklet lenge på Style 95 felga, men er sjeldent disse ligger for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT korrekt. Gud veit hvor jeg fikk tallet 32 fra :P Takk for "heads up".

 

Stye 253 felgene blir for kjedelig å tamme for min del.. Er på jakt etter noe litt mer bøllete og helst konkave felger. Har siklet lenge på Style 95 felga, men er sjeldent disse ligger for salg.

 

Style 95 er også ET24 foran og bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style 95 er også ET24 foran og bak.

I know. Så måtte evt dreid av 8-10mm. Men vil helst slippe dette, så Rotiform og 3SDM står øverst på lista. Har egentlig funnet felgene jeg vil ha, men er avhengig av å få solgt X5 felga først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe problem med style 95 så lenge du valser bak. Folk kjører søren meg 18x12" Et25 på lci i USA :P

 

Mine style 95 var langt innenfor hjulbuene etter valsing (pre-lci) og lci har bare 8mm bredere bakstilling per side.

 

Edit: beste bildet jeg fant: http://farm9.staticflickr.com/8016/7197157884_9a4ed4c7a8_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe problem med style 95 så lenge du valser bak. Folk kjører søren meg 18x12" Et25 på lci i USA :P

 

Mine style 95 var langt innenfor hjulbuene etter valsing (pre-lci) og lci har bare 8mm bredere bakstilling per side.

10x19" ET 40 går kant i kant bak. Så innpress lavere enn det, trengs det valsing. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...