Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Da har bilen fått seg en luftetur idag, etterfulgt av en ordentlig vask :) Fått lånt meg et sett med 18" Alpina felger på 15 år gamle sommerdekk, så håper ikke det kommer noe snø dalene ned nå.. Håper felgene mine ankommer imorgen, så da gjenstår det bare å få valgt dekkdimensjon bak samt dekkmerke.

post-45132-0-36179600-1394142205_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke helt bestemt meg for dekkmerke på sommerhjula. Blir 215/35-19 Kumho Ecsta KU39 foran på 8.5" felg. Bak står det mest mellom Toyo Proxes og KU39 i 225/35-19, evt 235/35-19 på 10" felg.

Andre type dekk vurderes også, så kom gjerne med tips! De MÅ gi noe strekk, være uten felgbeskyttelseslist og ha rettlinjet mønster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda ikke fått noe jeg :o mye problemer med åssen je sku betale :P

Jeg får mine tilsendt til EU terminalen i Strømstad. Jeg betaler kontant ved henting.

Har gitt dem en uke til å få levert dem, ellers bestiller jeg fra en annen leverandør. Har ikke tid til sånt surr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3SDM har vel ikke akkurat godt rykte på seg når det gjelder levering og leverings tider...

Skal ikke se bort fra at det er hos dem det er gjort noe rart..

 

det var veldig mye surr og rot rundt lanseringen av disse felgene i fjor og veldig mange som bestilte fikk vel ikke felger før de ga opp å valgte noe annet i stedet..

 

Men Kule felger lager de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...