Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Ser den er vertfall en flott bil du har Takk takk. Utenom litt lakkering av steinsprut så fremstår bilen som meget bra. Innvendig ser den ubrukt ut, så forrige eier har tatt ekstremt godt vare på bilen - noe jeg setter høyt når jeg skal handle bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Akk som min da. Bare 2 steinsprut og ser ubrukt innvendig. Baksetene mine var visstnok aldri sittet i før jeg kjøpten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Akk som min da. Bare 2 steinsprut og ser ubrukt innvendig. Baksetene mine var visstnok aldri sittet i før jeg kjøpten Godt det finnes flere av oss Viktig med litt vedlikehold! Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Dette blir bra ser frem til ferdig resultatet her... Har trua ihvertfall Begynner å skje ting fra neste helg tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Da er bilen levert for toning av framrutene, noe som var på tide! valgte å gå for hakke mørkere film denne gangen da jeg syns 40% jeg normalt velger på biler med orginal toning av ruter fra B-stolpen og bak som regel blir litt mørkere enn framrutene. Valgte denne gangen 50%, så da får vi se hvordan det blir Får igjen bilen imorgen formiddag, oppdaterer med nye bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Hvor har du kjøpt splitterene dine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hvor har du kjøpt splitterene dine ? Kjøpte de fra SSDD-Motorsport i England. Koster ca halvparten av hva de gjør her til lands. Vurderer faktisk å selge dem å heller kjøpe hel leppe istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Kjøpte de fra SSDD-Motorsport i England. Koster ca halvparten av hva de gjør her til lands. Vurderer faktisk å selge dem å heller kjøpe hel leppe istedet. Er det org BMW? Si i fra om du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Er det org BMW? Si i fra om du skal selge Disse er laget i glassfiber med carbonfiber på framsiden. 100% passform, men vet ikke helt om jeg likte de på denne fargen jeg har på bilen. Dette er ikke orginal BMW del nei Skal de selges så må jeg ha igjen 2.200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Disse er laget i glassfiber med carbonfiber på framsiden. 100% passform, men vet ikke helt om jeg likte de på denne fargen jeg har på bilen. Dette er ikke orginal BMW del nei Skal de selges så må jeg ha igjen 2.200,- Er dem brukt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Er dem brukt mye? Disse er eske-nye. Kun tatt opp for å "prøvemontere". ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Du får si i fra om du skal selge, når kommer eksos på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Du får si i fra om du skal selge, når kommer eksos på? Gir beskjed om de skal selges Eksosen skal på iløpet av neste måned. Gjenstår å få kjøpt et par mellomrør og noen opphengsfester før jeg får montert det på. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Da er framrutene tonet, ble godt fornøyd med resultatet Diverse.. Fikk også satt i LED interiørpærer idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå