Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

herlig. blir bra dette!

håper min blir seende litt bedre ut, uten senk siden jeg skal kjøre litt mer gummi.. 225 og 255.

hvis ikke må jeg også til med justerbart, eller gå ned til 18" det tror jeg ikke er aktuelt... 

med senk kommer de 3SDM hjula sitte som et skudd.

kult valg, er jo ikke så mange som har dette til BMW enda  :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig. blir bra dette!

håper min blir seende litt bedre ut, uten senk siden jeg skal kjøre litt mer gummi.. 225 og 255.

hvis ikke må jeg også til med justerbart, eller gå ned til 18" det tror jeg ikke er aktuelt... 

med senk kommer de 3SDM hjula sitte som et skudd.

kult valg, er jo ikke så mange som har dette til BMW enda  :clap:

Tror det blir bra bare senken er på plass :)

Hva slags bil skal du ha disse på? Skal de på en E91 så bør du opp på 19". 18" blir veldig smått mtp hjulbuene som er på disse bilene. Kunne fint kjørt 10.5x20" bak og fortsatt sett bra ut.

Neida, er ikke noe særlig av disse på BMW enda, så får håpe det fortsatt å være sånn ut denne sesongen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bra bare senken er på plass :)

Hva slags bil skal du ha disse på? Skal de på en E91 så bør du opp på 19". 18" blir veldig smått mtp hjulbuene som er på disse bilene. Kunne fint kjørt 10.5x20" bak og fortsatt sett bra ut.

Neida, er ikke noe særlig av disse på BMW enda, så får håpe det fortsatt å være sånn ut denne sesongen :P

Mine style 132 X5 hjul blir lakkert denne uka forhåpentligvis. de er ferdig pussa og klare.

De har samme specs som Style 63 hjula du hadde

og de skal på min E91 M-sport ja :) er vel noen bilder her om det skulle være av interesse :Min E91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine style 132 X5 hjul blir lakkert denne uka forhåpentligvis. de er ferdig pussa og klare.

De har samme specs som Style 63 hjula du hadde

og de skal på min E91 M-sport ja :) er vel noen bilder her om det skulle være av interesse :Min E91

Aah, stemmer! Trodde du skulle ha deg 3SDM felgene jeg serru :)

X5 hjula passer bra på E91 dem, framfelgen er jo 9" også, så du får fylt ut hjulbuene foran litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her :D fantastisk eksemplar av e91 <3

Ja, man har alt i en pakke her! Motor, utstyr og utseende :)

Blir montering av senk, eksos og lakkering ila neste mnd så er bare å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...