Patrick Unnerud Jensen Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Driver å skal bestille nye angel eyes til min e60 (520d 2008) Men ser det er 2 pærer pr. sett.. Dette er da kun til en side? Og er det noen som vet om noen bra nettsteder som selger pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 tenker du å ettermontere ringer eller bytte ut selve lyktene med noen som har angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Det er èn pære per lykt. Har du xenonlys er det pære med H8 sokkel og har du halogenlys er det en spesialpære fra BMW med delenummer: 63127187952. tenker du å ettermontere ringer eller bytte ut selve lyktene med noen som har angel eyes? Alle E60/E61 har "angel eyes"/coronaringer og trådstarter spør etter pærene til disse. Traktortom2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 haha, nei nå trur jeg skal legge meg, får ikke med meg hva folk skriver en gang sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Og sjekk LED tråden min i signaturen for tips til LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Unnerud Jensen Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 tenker du å ettermontere ringer eller bytte ut selve lyktene med noen som har angel eyes? Jeg har xenon og ringer orginalt. Men jeg tenkte å bytte ut pærene til ringene med samme som xenon lysa. Da lurte jeg på om jeg må kjøpe et eller to kit med pærer. Og hva heter nyansen, 4300k? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hvis du leser innlegg nummer tre i denne tråden får du svar på det du spør etter. 4300k-5000k gir hvitt lys, men denne skalaen brukes jo som oftest i xenon sammenheng. Skal du ha LED pærer bør du se i tråden som Reef allerede har henvist til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 på min E60 fra oktober 2009 med xenon skiftet jeg fra de vanlige pære med gule lys til et av disse kit som GS selger. Fik samtidig et kit fra dybvik trading, som sitter i bilen nu. I disse kit er det 2 stk pære en til hver side av bilen. denne pæren lyser opp begge lykter i hver side. altså 2 pære lyser opp 4 lykter. Nu vet ikke jeg hvor du bor, men du kan få kjøpe det settet jeg har fra GS billig siden det bare ligger der, pærene har kun vært prøve montert i et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå