Lasso1975 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Hei Bimmers, Noen som har erfaring med "trimming" av F31 320d på ned trimmet original versjon 163hk ? Blir det da 200 + hk - eller bare 184 hk med dette M-power kit Lasso1975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Har ikke hørt annet enn at performance power kitet gir 200hk på begge versjoner. Lasso1975 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Hei, takk for svar! jeg har fått l i t t vage svar på dette med trimming og effekt fra BMW Stenshagen (Oslo) Tenkte å sjekke det ut her. Fint om flere som har noen erfaringer skriver. Jeg vurderer sterkt å få montert på performance power kitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnnyTouring Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Spurte også om dette på bilia skøyen (tidl. stenshagen), men til E91 320d 163HK. Ble oppringt av en selger som nevnte at ECU byttes ut (pluss større intercooler og vifte) og at man får samme effektøkning på 163 HK versjonen som for 177 HK og 184 HK versjonen (altså 197 HK på E9x). MEN de skulle ha ca 17000 kr for kitet (uten montering) . I tillegg blir det ca den samme summen for å få registrert effektøkningen i vognkortet (dersom man vil ha det 100% etter boka). Forsikringsselskapet ville ikke uttale seg engang. Alt i alt så er man ganske nærme prisgapet mellom 320D og 325D (som igrunn er det man får). Personlig ville jeg vurdert å få utført jobben i Sverige eller Tyskland. Litt hyggeligere priser. Kan lese en review av kitet her: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=562073 Lasso1975 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 http://www.tsracing.no/bmw/320/ Ser ut som begge motoren havner like over 200Hk.. til 7500,- Og uten noe ekstra montering av ny intercooler og vifte.. Med Chip da. Lasso1975 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 takk for tilbake mld. M-Kit er bestilt.. 200 hk er på vei OG M-stusser med 330 leppa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 http://www.tsracing.no/bmw/320/ Ser ut som begge motoren havner like over 200Hk.. til 7500,- Og uten noe ekstra montering av ny intercooler og vifte.. Med Chip da. Trådstarter spør om en F31 320d, og den kan nok ikke TS-racing programmere. Den eneste løsningen pr.dags dato er boks, eller BMW sitt eget performancekit. Jeg ville gått for BMW sitt kit og montert dette i Tyskland, bedre priser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Trådstarter spør om en F31 320d, og den kan nok ikke TS-racing programmere. Den eneste løsningen pr.dags dato er boks, eller BMW sitt eget performancekit. Jeg ville gått for BMW sitt kit og montert dette i Tyskland, bedre priser der. Hvorfor skal de ikke kunne programmere den ? Meg bekjent er TS de eneste som har programmvare til å knekke skrivebeskyttelsen som er på disse.. OG muligheten for nullstilling av telleren så omprogrammeringen blir usynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Hvorfor skal de ikke kunne programmere den ? Meg bekjent er TS de eneste som har programmvare til å knekke skrivebeskyttelsen som er på disse.. OG muligheten for nullstilling av telleren så omprogrammeringen blir usynlig. Hvis TS er i stand til å programmere disse modellene så er det mange i det etablerte tuningmiljøet som vil bli overrasket. Hittil har ingen av tuning-tool produsentene lagd utstyr som kan programmere BMW's F-modeller med dieselmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hadde en TS tunet bil tidligere, og var mindre imponert. Så tipper ikke at de har noe mer en de etablerte, dyktigere aktørene i markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnnyTouring Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 takk for tilbake mld. M-Kit er bestilt.. 200 hk er på vei OG M-stusser med 330 leppa... Deilig! Hva kom performance kitet på, om jeg får lov til å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Jeg må ut med 18k for kit og M-potter. Ferdig montert. Dette var vist billig (via bekjentskap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 og selvfølgelig garantier intakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå