Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få tak i helt sorte skiltholdere? Har sett litt på eBay, men jeg finner ikke holdere som passer til de "nye" plastskiltene. Finner bare holdere som passer til de gamle metallskiltene.

Skrevet

Mekonomen har til rundt hundrelappen tror jeg.. Tynn sort ramme rundt hele skiltet. Ser meget bra ut. Har det selv på A4´n, og det passer ihvertfall plastskiltene, om ikke de nye er annerledes..

Skrevet

Er vel gått over til aliminiumsskilt igjen? Plastskilt er vel en stund siden det ble slutt på!

Jepp, men om størrelsen er den samme, så vil jeg jo anta at samme rammen passer :)

Skrevet

Plastskilt er tykkere og passer derfor ikke i samme holder. Mange sliper ned kanten på plastskiltene og da passer de i skiltrammene. Ellers vil jeg jo anse dette som en rimelig god mulighet til å anskaffe seg aluminiumsskilt som er så mye penere. :)

Skrevet

Noen som vet hva de nye skiltene koster kanskje? Mener det var 120 elns for plast. Lyst på Alu til sommeren :)

-og finnes de uten flagg? Slik som i gamle dager

Skrevet

Uten flagg får man vel ikke nå heller. Må i såfall ha hvit lapp over det blå feltet. Men det ser jo ennå dummere ut. Får 5 cm med hvitt felt før skiltnr starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...