nerdhus Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Hei, jeg kjøpte meg E36 320i '95 for en uke siden. Har hatt problemer med turtallet, bare slakket av for så å komme tilbake. Jeg opplevde ikveld at motoren døde sakte ut, for så å pumpe ut den villeste eggefisen i coupen. Jeg sjekket om det rant noe væske ut under, det gjode det ikke. Men den startet som om ingenting hadde skjedd og ruslet videre. Noen som har opplevd noe slik eller har noen anelse om hva dette kan være? Sent from my iPad using Tapatalk
nerdhus Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Hvordan er det jeg eventuelt fikser dette?
vegard89 Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Prøv å bank på den med en gummislaghammer eller lignende. Da hører du fort innmaten har løsna. Eller så kan du prøve å lytte til katalysatoren mens bilen står å går på tomgang, ofte du kan høre at det rassler inni der.
stig. Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 du kan prøve å løsne eksosen før katalysator så du får en grei eksos lekasje, se om den går bedre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå