DTalstad98 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Tøft prosjekt Her er det bare å fortsette med bra arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmae39 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 blir nok veldig bra resultat dette prosjektet =) følger med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Bra noen følger med ^^ Bestilte på torsdag en haug med deler til understellet fra koed.no, bl.a lager, allt i bakbremser, klipps og nipps napps til å feste bremserør osv. Satser på at det kommer engang denne uka så jeg får den på hjul. Bilen er nå veltet til den andre siden så hjulbua blir tatt og det jeg ikke kom til da den lå på høyresiden. Jeg og broren min var litt skeptisk til å velte det ned først, men fant fort ut at karosseriet ikke veide så mye som vi trodde vi løfta det 2 sammen på plass og velta det opp igjen. Farga er bestemt og blir Alpinweiss 1 (nr 146), men har sett litt på foliering oppå dette, grunnen til at jeg tenker på foliering er at lakken holder mye lengre pluss at man kan bytte farge til hvert treff Leter fortsatt etter m-tech 1 kit rundtom, men er ikke så mye å se til fortiden. (Tips på PM om noen skal selge er jeg veldig intr. i)Evt. om noen skal selge andre merker, (hartge, bbs osv..) så er dette interessant Interiør er jeg veldig usikker på enda, men er på utkikk etter et 100% strøken stoff interiør eller skinn (farger å foretrekker er grått og svart) Om noen vet av dette tilsalgs er jeg veldig interessert Da jeg skal prøve å bli ferdig til 1. mai treffet i kr.sund og har igrunn bare helger å gjøre dette på så ble min bror satt til å pusse ferdig og lakkere innvendig denne uken, er forsåvidt han som skal lakkere bilen. Så jeg kan begynne å montere deler i helga. Ledningsnettet i hele bilen har jeg dratt med meg til kr.sund (hvor jeg studerer) for å ordnes opp med ny vulk-tape, dette kommer det bilder av utover kvelden. Blir endel å gjøre på 2 måneder men skal prøve så godt jeg kan Iversen92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Kan oppdatere med at jeg nå har brukt 3 timer på å vikle opp det j*vla ledningsnette så nå tar jeg kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Spagetti er gøy Har du et helt ledningsnett? Eller er det som mange andre, klipt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Nei er faktisk helt og "pent" Bare å fikse opp med ny teip så blir det bra kommer til å legge ut bilder av sluttresultat Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 følger med her også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Tøft!! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 (endret) Ja får vel komme med en update Kommer til å legge ut maaange bilder, men ikke alt blir lagt ut, den som vil kan jo se igjennom min photobucket. Lakk blei bestilt igår, blir alpin hvit! M-tech 1 har jeg på hånda og satser på at den kommer i garasjen snart Har skaffet skinn interiør nå 2 fremstoler fra cab, ene stolen har dårlig sidepute. Komplett grått interiør! dog slitt sidepute på førerstol, men får se hvilke stoler jeg fikser opp, hva tror dere? vertikale eller horisontale sømer? Har også gjort litt mere med bilen:) Fått den svart i coupe, motorom og bagasjerom. Har glemt å ta bilder av motor, men er svart matt Har også annskaffet en grom motor! Kjørte 20 timer hver vei for å hente den i Tromsø, Bedmund (Nils Andreas) ble med på turen, bytta omverandre på kjøringa så vi fikk gjort unna turen i ett strekk:) Da vi kom fram ble vi møtt av en trivelig kar og en enda triveligere motor! Ac Schnitzer s5 M30, 3.5liter med 245 hk. Her står den enda i bilen til han jeg kjøpte den av, men står nå trygt i garasjen min;) Denne herligheten kommer det flere bilder av senere! Også begynt å knote med ledningsnett, men stripa opp og ordna alt så skal ikke være noe problem å legge det opp .) Var kobla opp noe defa alarm drit i hele lysnettet, dette blei fjerna tvert men lurer på å skaffe nytt ifra sikringsboks og ut da det er veldig mye klipt i.. Mvh Simen Endret Desember 24, 2015 av Iversen92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 artig prosjekt og bra jobbing! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Ja Første bilen jeg går så grundig tilverks på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Skjedd nåke her sidan mars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Venter spent på oppdatering her simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Korleis går da her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Korleis går da her? Har stått stille en stund nå pga motivasjon.. Men har nå penger til overs så forhåpentligvis lakkering om ikke lenge! blir bare mer å mer gira på å begynne igjen! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå