FeTTy Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Noen som vet hva slaks føler dette er? Å hva den er til? Har googlet det litt, og det virker som det er en "sensor bypass" til akkuratt dette. Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NoEvo Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 På ebay finner du masse av disse bypass-pluggene. Det en slik bypass gjør er å kobler ut denne occupant sensoren slik at passasjerairbag vil gå av selv om det ikke sitter noen i sete. Monterte en slik bypass på en e46 320 jeg hadde, det virket helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Helt rett det som er nevnt ovenfor. Men det blir dyrt når det først smeller, då airbagger er svinaktig dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FeTTy Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Okay, får handle meg en slik en da. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FeTTy Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Fikk montert en slik en bypass. Fikk slettet feilkoden og airbag-lampen kom ikke tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Min airbaglampe lyser i 5-10 sekunder av gangen. Kommer bare fram 1 gang i mnd kanskje o.o Er dette sensoren i passasjersetet som er på tur til skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Helt rett det som er nevnt ovenfor. Men det blir dyrt når det først smeller, då airbagger er svinaktig dyre. Om en e46 blir krasjet såpass at airbagen utløses er det nok uansett liten sannsynlighet for at den kommer på veien igjen. Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FeTTy Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Min airbaglampe lyser i 5-10 sekunder av gangen. Kommer bare fram 1 gang i mnd kanskje o.o Er dette sensoren i passasjersetet som er på tur til skogen? Kan godt være. Min begynte vartfall å tulle slik Men du må nokk ta en feilkodeavlesning for å være sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå