Gå til innhold

pm rundt diverse

corroventa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har masse forskjellige spm da jeg er ny på denne siden samt at jeg ønsker og gjøre mye med bilen.

men til dette mangler jeg dessverre masse kunnskap, dette tenkte jeg at jeg kunne hente ut her

1. Blir det bedre lyd med annet filter "sports filter"
  2. Chip trimming vill gjerne ha noen råd fra noen som har gjort dette på X5 E70
  3. Grå bil hvilken farge burde jeg ha på felgene.

Det kommer sikkert flere spm rundt dette.

håper på svar og kreative innlegg

denne tråden vill jeg følge opp med bilder etc av bilen når ting kommer på plass etter hvert.

post-80707-0-05094600-1392659920_thumb.jpost-80707-0-28020200-1392659922_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Vet ikke hvordan lyd det vil bli på en dieselbil med slikt filter.

Jeg syns hvertfal ikke felger er noe fint i alle slags farger. Liker best den "vanlige" grå fargen. Finnes enkelte biler som kler svart felg. Men det skal mye til før det blir bra for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste bilfarger fungerer best med den vanlige "alufelgfargen". Enkelte farger, som knall rød, knall blå, sort eller hvit bil, kan kle gullfargede felger. Styr for all del unna sorte felger i hvertfall. Og bling.

Synes den X5'en din var fin jeg. Ville ikke gjort noe særlig med den. Du kan fint chippe en dieselmotor, men pass på drivverket. Automatkassen tåler ikke hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...