Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Du vet du bare kan trykke LIKE istedet?? Like knappen ble laget nettop for å slippe "+1" poster i forumet... jeg vet, har ikke lov til å like flere innlegg har nådd grensen min for idag xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Kjekt å se at jeg hadde rett. Håper virkelig du opplyser i annonsen alt du vet, vis ikke kommer iallefall jeg til å rapportere deg på Finn. EDIT: Ser at du enda ikke har nevnt feil og mangler Hva med slakk i styringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Er det mulig å ver så svimmel som trådstarter, dette her tok kaka.. Verste er at han ikke forstår hva han gjør feil nå... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Han skjønner det nok...men han vil ikke innrømme det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 DET ER SAMME MOTOR! Er helt sikker på at ALLE her inne har hatt en e34 med e36 motor eller omvendt ! Har da for faen ikke noe og si så lenge det funker ? Forskjellen på din motor og motoren som skulle stått i er at den som skulle stått i hadde fått litt olje sprutet opp fra undersiden av stemplene! Dieselpumpa og hjernen osv er jo bytta! At hjernen kommer fra e38 har jo ingen ting og si! Er helt forbanna prikk like! Så viss de soppene som skulle chippe den ikke klarte og chippe e38 hjernen så er de jo helt forbanna ubrukelige ! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 er det mulig..... Pluggen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Jeg må bare le av trådstarter. Dette blir for dumt. Du har dummet deg nok ut nå. Ta det som en mann, lag ny annonse, der du videre formidler all info du har fått fra han du kjøpt bilen av. Så skal du se at bilen blir solgt, jo mer info og ærlighet du viser, jo lettere er det å selge ett kjøretøy. Det at motor er fra E34 og hjernen er fra E38 har ingenting å si, alt dette kommer fra samme merke, og gjør samme jobben. Så ta lærdom av alt dette, du må aldri finne på å lure folk. Det er kun du som ender opp som syndebukk. Selv om ikke du kan en skit om lover og regler, så finnes det mange andre som kan både det ene å det andre. Lurer du noen til å kjøpe bilen der, så skal jeg faen meg vedde på at du blir slaktet, og utfallet blir helt jævlig hvis det er ett av forum medlemmene her. Da er løpet kjørt for din del. Veldig viktig å være ærlig i brukt bil annonser, er du ærlig fra første stund, så vil du aldri høre noe igjen fra en kjøper. Men starter du en annonse med feil navn, feil info om kjøretøyet, så kan du bare takke deg selv for at du får problemer. Pluggen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 fett at finn annonsen sier at "Nina" skal selge en bmw da... men igjen, Nina og Naima er jo relativ lik da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersdruged Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Da har jeg rettet opp i annonsen og beklager all dette styret rundt denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersdruged Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Selv om jeg syns at det har vært maaange her som har vært mye mer frekke enn hjelpende eller saklige så å si for å si det sånn, men da er dette ryddet oppi og jeg beklager for min uvitenhet og all dette rundt denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Ble mye bedre med en gang. Få fjernet den chip dialogen din også. Ingen i fra noen trafikk stasjon sier at effekt økning er greit verken face to face eller på telefon. Du kan øke så mye hk og nm på ett kjøretøy, men det er ikke lovlig før det er stemplet inn i vognkortet. Uansett om bilen har vært i Norge i 10 eller 20 år. Det er pga forsikring, teknisk stand på bilen ved ulykke. Du blir regelrett rævpult hvis du havner i en ulykke der du har skylda, da går biltilsynet over hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersdruged Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Da er vel alt det onde gjort til godt igjen nå? fjernet det med chip også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersdruged Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 En ganske tøff lærepenge vil jeg si, positivt og negtivt, erfaring er da vel no dritt? hvertfall slike! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Alltid best å lære det på den tøffe og vanskelige måten. Er da du lærer at slikt gjør man ikke på nytt Så nå tror jeg de fleste er fornøyd. Du tok det som en mann, og rettet opp det som ble påpekt. Godt jobbet Det var like før du ble stemplet som svindler på forumet, så do rodde deg greit inn igjen ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersdruged Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Så sant så sant det! Merket bare en ting det var at folk begynte å bli gaaaanske frekke og slikt, det syntes jeg ikke var greit i det heletatt, lov å si hva man mener osv, men ordbruk og slikt finns da grenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå