Gå til innhold

Min E87 118d M-sport 2010

mrsanvik
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg har bestemt meg for felgdim og senk nå.

Senk:H&R senkefjør - 60/40mm

Felger: Zito WP111 eller 3SDM (så og si identiske utseendemessig) med dim: 8,5x18 og 9,5x18. ET 40 fremme og ET45 bak. Prøver med 235 bakdekk og 215 eller 225 fremme.

Formeninger? Blir ikke kjøpt helt enda da lommeboka ikke strekker til. Men regner med å bestille om ca. en måneds tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med de fleste her har litt erfaring med Schmiedmann.. Er de trege?

Venter på lykter og nyrer fra de, fikk beskjed om å sende en bekreftelse, det gjorde jeg 18.02 og skrev i samme mail at jeg ønsket en bekreftelse på at de hadde mottatt slik at jeg visste at alt var i orden.

Har ikke hørt noe fra di siden, har sendt en mail til og spurt om bekreftelse.. litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei! ingen kjekk lesing..

Fyren jeg snakka med sa at jeg hvertfall skulle ha delene innen to uker, en uke lager i danmark til norge og en uke fra lageret i norge til meg. Det har ikke gått fullt to uker siden bestilling enda. Men litt frustrerende å ikke høre et pip fra de når man prøver å få kontakt..

Ringer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk tak i de på telefon og fikk bekreftet betalingen min. Fikk også skriftelig bekreftelse kort tid etter at vi la på. 

Ellers er leveringen noe tregere en de sa. Delene har ikke komt til lageret i norge enda, han håper på imorgen eller onsdag. Og de har til torsdag med å holde leveringstiden de lovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Henta bilen fra verksted idag etter montering av senkefjører fremme :)

Monterte bak selv, begynte på høyre fremme, men klarte å runde torxen på kula på ene bærearmen, så jeg leverte den inn og fikk bytta bærarm, montert fjærene av en som kan det ( 8-[) og tatt hjulstilling.

Ble ikke så gale pris, men litt surt med den bærearmen..

Ellers ingen oppdatering fra Schmiedmann, begynner å bli bra irritert på de nå..

Bilder av senk kommer, personlig er jeg veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Takktakk! :)

Har sett litt på det, og har det fortsatt i tankene, men har en del andre ting jeg vil prioritere først.

Blackline baklyktene mine har heller ikke kommet enda. To måneder siden bestilling, hvor jeg samtidig fikk beskjed om at det var ca 14 dager leveringstid. ELENDIG av Schmiedmann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...