galekz Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Fantastisk farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Hei! Idag har jeg fått montert opp fronten å diverse godt å se den begynner å ta form igjen! Kun bagasjeluke å vingen igjen som ble lakkert idag norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 fy faen for en forskjell det ble! heregud å nydelig! digger at du har oransje blikklys! kled blå fargen noe helt sinnsykt! hvordan AE bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Ble som natt og dag! Blir ikke fjernet det nei, syns det gjør hele bilen Bruker 20w CREE Led. De dyreste de har på GS-Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Ble som natt og dag! Blir ikke fjernet det nei, syns det gjør hele bilen Bruker 20w CREE Led. De dyreste de har på GS-Bildeler det gjorde virkelig det! og det gjør du riktig i ! hvordan baklykter har du egentlig? okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Pen farge! men burde ikke dørhandtak vert demontert under lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Er orginale baklykter med oransje felt øverst, litt usikker på om jeg skal bytte de ut ennå, så får se hvordan det blir når bilen er ferdig montert opp igjen Takk for det Fikk bare av ett dørhåndtak faktisk, men resultatet ble meget bra selv om 3 av de sto på bilen under lakking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 okey ja jeg sitter og vurderer om jeg skal bytte ut baklyktene med helrøde eller rød og hvite men de oransje foran skal jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Syns liksom på en måte at om en først skal ha oransje framme, så burde det egentlig være det bak også men jeg lurer på helrøde jeg også! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 hvor har du funnet helrøde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Lakker de vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 åja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Fått montert opp sort taktrekk må si det gjor seg! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 ja det sorte taktrekke har MYE og si! ble bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå