Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Bilia slike avtaler? Er luftfilter, kupefilter o.l. inkludert?

Er det ikke Castrol på motor fra fabrikk? Skal ha oljeskift i morgen. 2200,-.

Har dere hørt om noen svakheter på F10/11?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min hadde service på 22500 og nå har den gått 35000 og jeg har fått varsel om service igjen..litt rart trodde den kunne gå ihvertfall 20 000 til før neste service men jeg kjører veldig mye korte turer kanskje det har noe å si?

Skrevet

Det kan ha mye å si, men samtidig så kan det være den skal på bremsevæske service nå, men du må se selv i idrive.

Skrevet

Får varsel om motorolje, bremsevæske og t.o.m bremse klosser bak..merkelig. skal nå til bavaria og furubakken for å få et pris

Skrevet

Den sier fra når noe må gjøres, dette er uavhengig av km. Så du kan fort ende opp slik som nå med 2 servicer på kort tid.

Skrevet

Fy.....n! Fikk et tilbud på 10 000 kr jeg også! Helt syke priser og denne prisen gjelder ute bytte av bremseklosser bak!

Skrevet

Virker jo nesten slik at bmw vil tvinge folket over på SI! Og det er jo egentlig en bra ting, men også dumt.

Skrevet

Skal du ha den veldig lenge så kan du jo ta service ved andre verksted, om du vil.

Men du kan godt kjøre over 8000 km i året med SI.

Skrevet

Men blir ikke d et problem for det verkstedet når de skal nullstille computeren i bilen eller få den til å forstå at motorolje og andre ting har blitt byttet

Skrevet

Alle verksteder skal etter EU sine regler få vite alt som BMW vet mht å reparere, ta service, lese/slette feilkoder, ja alt sammen.

Så alle verksteder som følger med og er seriøse kan gjøre det som BMW kan.

Skrevet

Skjønner. Men kan jeg ordne SI nå som bilen har gått 35000? Den er importert og kjøpt hos et ikke autorisert bmw forhandler

Skrevet

I følge en brosjyre fra BMW, så starter det på 3 år/60kkm og går opp til 6 år/200kkm.

Så ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...