Gå til innhold

Kjøp av min første bil og første BMW! Trenger hjelp.

Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal da kjøpe min første bil og trenger litt hjelp. 

Jeg bor i Ålesund så avstand er viktig for meg. 

Nummer 1: 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46851003&searchclickthrough=true

Nummer 2: 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46603992&searchclickthrough=true

Hvem av disse bilene hadde dere kjøpt om dere måtte? Jeg liker km standen og setene på den til 154977,- så den ligger hakke foran i hvilken jeg skal kjøpe. Den bilen er i Ålesund så de blir en kort vei vist jeg skal kjøpe den isteden for en flytur ned å så en 7 timers kjøretur opp igjen. 

Men som dere ser på den i Ellingsøy (Ålesund), så har den ett gammelt varme kontroll panel som jeg vil eventuelt bytte, går dette and å er det dyrt? 

Hvilken ville DU ha kjøpt og hvorfor? 

Jeg setter uendelig stor pris på svar kjapt, siden jeg skal kjøpe bil denne uken her. 

(Jeg er i kontakt med begge selgerne). 

Endret av Sjøbuse
Endret topic. Les forumsregel 3!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke lagt så mye ned i hvor bilene befinner seg hvis jeg skulle brukt den summen.

en kjøretur på 8-10 timer i nybil er jo bare kos :) og lite offer hvis bilen viser seg og bedre en den naboen hadde til salgs.

kjøper jo ikke ny bil så ofte ;)

Sent from my T18+ using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kikket kjapt på begge to virker det som du kan velge mellom cruisekontroll og digitalt klima eller delskinn.. For min del er ikke det et vanskelig valg :)

I tillegg er den jo også ett år nyere :)

Tusen takk for hurtig svar!!! :) men det er cruisekontroll på begge bilene vist jeg forstod deg rett. Ja delskinn er jo stilig da! men om det er verdt de da, de var de. 

Jeg fann også ut at 2007'eren har sportunderstell, det har ikke den andre. er det viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke lagt så mye ned i hvor bilene befinner seg hvis jeg skulle brukt den summen.

en kjøretur på 8-10 timer i nybil er jo bare kos :) og lite offer hvis bilen viser seg og bedre en den naboen hadde til salgs.

kjøper jo ikke ny bil så ofte ;)

Sent from my T18+ using Tapatalk

Så du hadde uten tvil kjøpt 2007 modellen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde galant valgt 316 LCI (LCI=Life Cycle Impulse/facelift) over "gammel" 318. Hehe. 122hk vs 129 (318)

Får noen år nyere bil og de ser en million ganger bedre ut, både foran og bak :)

Se her f.eks.: http://m.finn.no/car/used/ad.html?body_type=3&model=1.749.2132&year_from=2008&make=0.749&sort=2&transmission=1&ref=fas&finnkode=46859806&searchclickthrough=true

Dette var ikke den billigste. Tok en med mørk farge, siden du postet slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra de to du linka til hadde jeg tatt 2007 modellen. Men så kommer Thundercoil med enda litt mer snaks, og hadde nok gått for den etter det, men som en over nevnte, så hadde jeg tatt enda en med litt mer motor, men det er smak og behag såklart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46586796&searchclickthrough=true

Jeg ville valgt en dieselbil, finn en du liker. Den har litt mer hester enn de andre alternativene. Gått litt lenger men hva gjør vel det? En godt vedlikeholdt bil holder mye mer enn 100k km. Hvis jeg måtte valgt en annen bil måtte det blitt faceliften postet tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil facelift utgaven.
Virker som en ryddig og godt velhold bil. Ser kun bilde av stempel på 34`-service, men han skriver jo selv at "alle servicer er tatt.." så da er det jo bare å sjekke det opp om du bestemmer deg for å prøve bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...