Gå til innhold

Hva skal man kjøpe 1 serie

oddrey
 Share

Anbefalte innlegg

Jo større, jo bedre?

Du må nesten selv finne ut hvilken motor du selv føler er det riktige (ut i fra behov, bruk og kjøremønster), hvilket utstyr du føler du trenger og hvor ny bil du ønsker.

Jeg er fornøyd med min 2008 116i, men kunne naturligvis gjerne hatt større motor om det lot seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du/dere er mer enn en bruker er el seter et must, blåtann til stereoen er også veldig kjekt også om det er oppgradert stereo fra fabrik så slipper du å gjøre noe med det.

Jeg hadde faktisk også gått for en diesel om jeg skulle kjøpt 1 serie, da pga forbruk og god effektøkning ved chip etc. 

Er jo også greit å se etter en med senk om du liker det, også om det er noen som selger med fete felger så sparer du mye penger på å kjøpe dette senere.

Lykke til med handel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si det er et must er vel å ta litt hardt i?

Jeg drar alltid setet helt tilbake før jeg går utav for å ikke slite på sidevangen unødvendig og det hadde jeg aldri giddet med elektriske seter, det tar jo hundre år.

Selv om vi er to som bruker bilene er det ikke akkurat noe jeg har savnet, utover at det er litt "tøft". Det er heller ikke så mange 1-serier som har dette, så da begynner det å minke kraftig på aktuelle biler vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...