Bimmer fan Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei !! Har i alle år spart og spart til jeg ble gammel nok til å kjøpe meg egen bil Endelig i en alder av 17 følte jeg at jeg hadde nok penger og at det var på tide å kjøpe meg egen bil Etter mye søking på finn og prøvekjøring av div e46, ble det til slutt en BMW 320i e46 2,2L Touring 2002 modell. Denne bilen hadde god servicehistorikk + at jeg kjente eieren av bilen før han jeg kjøpte den av Har mye planer med den men går fortsatt på skole så det renner ikke over med penger akkuratt.. Har fått gjort en del småting hittil men de større "modsa" kommer etterhvert. Starter med å legge ut noen bilder fra annonsen. Fikk også med 3 sett hjul. 1 sett gs sommer felger, org. bmw felger og vinterhjul. Setter pris på tilbakemeldinger og tips til div. mods Wonderviking og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Fin førstebil! Litt interiørbilder hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Tusen takk for det Det skal jeg ordne vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Diverse intriørbilder sportstoler i delskinn, m pakke invendig, Harmann & kardon stereanlegg og børstet aluminum lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Flott første bil ja Blir bra når planene er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hyggelig å høre prioriterer Mtech fanger først så lakkerer jeg den på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 En av de første tingene jeg gjorde på bilen var å montere LED AE Ble veldig fornøyd med resultatet og styrken på lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Så kjøpte jeg LED skiltlys fra megalys.no meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Bilen pr. dags dato etter en nøye håndvask Ser også de nye vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Liten stund siden sist, men har gjort litt småtteri med bilen Har kjøpt striper til grillen og byttet ut alle blinklysene ..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Har kjøpt meg nye baklykter og montert de Ble veldig fornøyd, og satte samtidig i noen kraftige led pærer i ryggelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Skjer ikke de store oppdateringen da jeg fortsatt går på skole og lite inntekter, men starter som lærling hos BMW 4. August, så da blir det andre boller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Virker som en veldig fin førstebil! Synes den ser fin ut nå med det du har gjort hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå