Bimmer fan Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Veldig fin bil du har her! Er på jakt etter førstebil, og ser etter E46 touring, får lappen (forhåpentligvis) i mai. Tusen takk Kjempefornøyd med bilen i mitt eie (1 år og 4mnd). E46 er knall god ungdomsbil så anbefales på det sterkeste! Kjøpte denne før jeg tok lappen selv Da hadde jeg noe "ordentlig" å øvelseskjøre med i stedet for volvo Fullt mulig denna kommer for salg om ikke så lenge da jeg har sett meg ut ny e46 Riktignok 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 330i eller D ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 330i eller D ? Den første og beste som dukker opp spiller egentlig ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 hehe okey du får si ifra når du er på leiting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 hehe okey du får si ifra når du er på leiting Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Har endelig fått rota meg til å få lasta opp noen bilder av interiøret MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Skjer ikke mye her fremover da jeg er på utkikk etter ny bil Blir bare litt småtteri og vedlikehold Slenger med noen bilder fra dagens vask! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Da har jeg kjøpt meg ny bil Og E46 er til salgs! MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Jøss, gratulerer med ny E90! Kommer det tråd på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Fikk endelig bytta ut noe som har irritert meg leenge!!! IMG_3514.JPG Rustent... IMG_3513.JPG Done IMG_3516.JPG hvordan skifta du dem!?!?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Jøss, gratulerer med ny E90! Kommer det tråd på den? Takk Ja må prøve å få lagd en tråd på denna også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Gratulerer med ny bil! TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 hvordan skifta du dem!?!?!?!?!? Sitter i 3 torsk skruer bak pakningen som holder/fører vinduet. marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Slenger ut ett bildet av det nye beistet også wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå