Kristiansan'årn Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 hei, tenker lit på spacere til felgene mine, mulig jeg suger til å lete men jeg vet heller ikke hva jeg skal ha.. hva annbefaler folket? er snakk om 10-20 kansje 25mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 skrudde ssc fra partsnretards har tüv, skikkelig utførelse og egentlig en ganske rimelig pris. Mener skrudde starter på 20mm, så det er jo helt perfekt for din del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 skrudde ssc fra partsnretards har tüv, skikkelig utførelse og egentlig en ganske rimelig pris. Mener skrudde starter på 20mm, så det er jo helt perfekt for din del. takk for raskt svar, men 20 blir vel litt for langt ut til en 10" bakfelg på e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 20mm blir gjerne litt mye då ja .. Kan fint kjøre spacere opp til 20mm med lenger bolter Må bare være sentrering på de . Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 jeg ivaffall er usikker på skrudde spacere liker ikke helt tanken på om den knekker (gjerne lagd i alu) og hjulet detter av, mens med vanlig spacer så er det fortsatt kontakt med navet med 4/5 gode bolter. jeg har kjøpt spacere på koed, vakke så ille priser der. men handler kun med sentreringsring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå