AlXz Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46556031&editAd=true E39 540ia sedan M62B44 - 1996mod * Motor blokk/topper* dynamo * servopumpe * LMM * Motorelnett * Styrenhet, ews boks + chip fra nøkkel * Startmotor * Innsug + fuelrail * Coiler * Motorfester * Girkasse + konverter med tip/steptronic * Mellomaksel * Komplett eksosanlegg * Komplett forstilling - Spindler/nav - Bremsekalipere/klaver - Stabstag - Styresnekke (venstre rattet!)- Demperben/fjærer (org) * Komplett bakstilling - Svingarmer/nav - Bremsekalipere/klaver - Stabstag - Drivaksler - Diff Dempere/fjærer bak (org) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 mye for innvendig speil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 1000,- for M5 innerspeilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvor i landet? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Hobøl, Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Har du plastdekselet under motor komplett med luka foran olje tappepluggen til 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Det kan jeg finne ut av, husker ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Komplett u-tuklet ledningsnett til bilen? (Trenger ikke motornettet) Hva slags ekstrautstyr har ledningsnettet/bilen? Eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Ja, skal være urørt det mener jeg. Utstyrsliste: 1996 mod 540iA sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Opp! 540n står med understell, motor, gir og eksos i karosseri Ser ut til at motor selges i deler da jeg har fått bud på kun små ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Interiøret er forresten med HEL rygg, ikke nedfellbar som det stod her tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hvor mye for sort høyglans rundt vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Shadowline listverk ? Hadde ikke planer om å splitte dørene noe. Send evt bud på PM så skal jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Vet ikke helt hva det er verdt, bor desverre langt unna, og har ikke mulighet for og hente før i slutten av April tror jeg.Men om du sier en ca. pris kan vi jo kanskje snakkes nermere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Åpen for bud. Selger helst dørene hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå