wicky124 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Lagt om til sommerdekk da lazyboy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Vurderer å selge bilen, men legger den ikke ut på finn.no helt enda. Ønsker at den skal være her på forumet. Så hvis noen vil ha bilen så er det bare å sende PM Info og bilder er på første side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 B I T C H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Haha wicky, du har smitta meg ! (Du selger jo alt ) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Ja men jeg er sånn "im buyin to sell"...du er sånn "ååå i has to sell fordi i has not bensincash"... Men bortsett fra det...Legg den ut på finn...bra marked nå hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Legger den ut på finn til høsten hvis den ikke er solgt innen da ^^ men håper den blir her på forumet, er en god bil jeg ønsker å se fremover bli tatt godt vare på av entusiast ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Synd det ikke sitter dieselbørse i den, da kunne jeg vært interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 728-varianten er det nermeste du kommer dieselen, kjøp! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Jentami ble cruiset ca 7mil i går og fikk en velfortjent vask ^^. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 En liten anbefaling...skal du først selge bilen, ta bilder av den som ikke er snapchat-redigerte...av hele bilen..forskjellige vinkler...og av interiøret.... det selger bedre enn....ja...de snapbildene dine... Bare ett lite tips Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Etter turen i går så vet jeg ikke om jeg har lyst til å selge likevell ... X) Jeg er desidert en "vingle-petter" når det gjelder denne bilen. En dag vil jeg selge, en dag vil jeg beholde. At den ikke er på finn.no sier egentlig sitt... Tror den blir Erik89 og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 da kan du slutte å slenge og skryte av at du skal selge... ape!!! behold bilen. og la meg låne den en time så jeg kan få litt bmw i blodet mitt igjen hermanoo90 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 da kan du slutte å slenge og skryte av at du skal selge... ape!!! behold bilen. og la meg låne den en time så jeg kan få litt bmw i blodet mitt får du den ikke tilbake fordi jeg blir Bmw-frelst igjen Fix'd D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Etter turen i går så vet jeg ikke om jeg har lyst til å selge likevell ... X) Jeg er desidert en "vingle-petter" når det gjelder denne bilen. En dag vil jeg selge, en dag vil jeg beholde. At den ikke er på finn.no sier egentlig sitt... Tror den blir Det er sånn jeg har det :/ Jeg vil egentlig selge bilen for en mer praktisk bil, siden jeg ikke får med meg stort.. Kunne godt tenkt meg en e46 stasjonsvogn evt. sedan siden de er større en cab Men igjen så er jeg glad i bilen, og jeg har faktisk hatt den i 5 år! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Haahahahah, du kan låne den flere dager om du trenger å få bmw i blodet igjen Wicky Ja har vært en ordentlig vingle-petter. Er ikke lett å gi slipp på den, blitt glad i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå