APedersen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Okei, bare å hive seg på mulig rust asap om det er noe, sparer mye på det.. Tipper det er tennplugger eller bensinfilter, neppe coiler eller starter Hadde jo problem med mitt der jeg bytta tennplugger og bensinfilteret som sitter i kanalen, men da var det jo veivsensoren. Min harket sikkert nooe mer enn det din gjør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Okei, will do ^^ Alle filtre og de fleste væskene skal byttes snart og pluggene så håper det fikser det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Bra det, godt å få frisket opp bilen med bytte av væske og filtre Jeg byttet jo også til ny startmotor på min etter veivsensorbytte, ble slitt etter myye filing Det var en ganske omfattende jobb, gjorde det ovenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Både veiv og camsensor er gjengangere på disse, min var også litt tungstartet en stund, bytta bensinfilter og helte en flaske dyserens i tanken så var den go som ny igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Husker jeg prøvde en del dyserens og kondensfjerner ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Tusen takk for good advice gutta, skal teste de enkle tingene først ja ^^. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Er ofte lurt det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Hvilepulsen er såå mye lavere når man cruiser 7 serien i forhold til de andre bilene jeg har hatt Har såå god tid når jeg kjører med den, haha ^^ Elsker at jeg kan lene armen på døra nede til venstre, og at jeg har cruise control igjen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja enig! E38 er et helt konge karosseri å kjøre, synes faktisk det slår E65'n vår i kjørecomfort, sett bort fra at den har mye mer motor Eneste jeg savner i min bil er M62.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Grattis med flott bil! Har hatt e38 728 selv og var svært godt fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Toppfarta på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Toppfarten er 90 over en fartsdump i Gvarv... hahahahaah E65 har nok høyere komfort...Men Apedersen..Du er jo forelska i E38 din..seff er den verdens beste på komfort hermanoo90 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 hahaha, gvarv, for et sted.... xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Du er klar over at Gvarv varte fra "der han ringte oss og vi sa vi er der om 1min" frem til det krysset der jeg sa "jeg bodde inn til høyre her" før vi snudde og hoppa i fartsdumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Serr?! Hahaha, det var jo ikke en km i lengde engang??? Hahaha Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå