wicky124 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 ouff nei hadde aldri latt min 15 år gamle bil få en slik høykvalitetsolje as... hahahaha hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Du har jo ikke noe hår nå ...eller tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Skuta ser fin ut, møtte en sjuer på veien hjem idag like før hamangtunnelen 99% sikker på at det var deg. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Skuta ser fin ut, møtte en sjuer på veien hjem idag like før hamangtunnelen 99% sikker på at det var deg.Jepp det var meg! Så deg jeg og Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 o my gods!! GET A ROOOOOM lizzom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 hahahaha, slapp nå av ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Fet sjuer, følger hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Da har jeg vært på Clas Ohlson og kjøpt denne: Fungerte veldig bra, god lyd, noe "forstyrrelser" innimellom, men absolutt noe man kan leve med. Betrakter dette som beste midlertidig løsning. Men da jeg koblet den til sigaretttenneren foran så fikk den ikke strøm, så jeg koblet den til sigarettenneren bak(baksetet) og da fikk den strøm. Har sikringen gått på den som er foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 De fungerer godt ja Har prøvd sånn Belkin i Golf MK5 og der fungerte det feilfritt, har du bra signal ellers på radioen? Er vel noe sikringer for sigarettenner ja, bare å google hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Ja, bra signal på radioen, noe måte å teste/sjekke det ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Kan jo prøve dingsen i en nyere bil, eller du kan sammenligne signalstyrken du har i din bil med en nyere bil, på en kanal du vet er vanskelig å få inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Sant ! Sent from my C6903 using Tapatalk APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Olja du skal bruke finner du jo istruksjonsboka/manualen til bilen din Om du er i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Jeg hadde brukt biltema jeg as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Eldre mannen som har eid bilen i Norge har brukt et og samme verksted siden den ble importert til Norge. De 4 første servicene ble tatt av BMW i Tyskland, resten på et verksted i Oslo. Ringte for å høre om de gjenkjente bilen og om de hadde gjort noen reparasjoner utover servicene som er stemplet inn i serviceheftet. I 2010 ble det utført en storservice på 26000kr der det i tillegg til service ble også utført bytte av: Nye bremseskiver og klosser foran og bak Helt ny radiator og slanger Byttet toppdekselpakning + div. Har tenkt til å ringe/maile dem igjen og be om all dokumentasjon på alle servicer og reparasjoner som er utført på bilen mens den har vært her i Norge. Gøy å få vite at bilen har blitt tatt godt vare på. Har nå vært på EBAY og bestilt Gummiknapper til nøkkelen. (Takk for link APedersen) Er det noe annet småtteri som man kan bestille fra ebay? APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå