vetu03 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Fant du ut noe her? Jeg har den store skiva mellom lager og ddempertopp. Har sjekket at lageret roterer når jeg svinger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 La den skiven jeg tok bilde av på forrige side mellom Dempertopp og lager og da forsvann klunkingen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Men da har du den sølv greia på toppen av demperen også den skiva også tårnlager. Eller har du den lille skiva som følger med på demperen noen plass også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Den sølvgreia på toppen som fulgte med coiloverkitet. Den skiven og tårnlageret. Hender seg en sjelden gang det kommer en pjong. Men ikke noe jeg legger merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Hmm. Merkelig. Akkurat sånn jeg har gjort det. Stramnet til ordentligi helga og da ble det borte en dag. Men er nå tilbake for fult. Har du montert kortere stag på stabstaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Jeg har klunkelyder. Rekner med det er billige demperlager og at jeg mangler skiven som dekker tårnlageret skjikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå