Desillusjonert Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hei Jeg vurderer å kjøpe en brukt front fanger fra enn 2000 model for å bruke på min 2002 modell. Men det er forskjell på lyktene i fangerene. Mine er runde, mens det i 2000-modellen er rektangulære lykter. Er det eneste forskjellen og vil de passe overens? Er det dumt å sette på denne fangeren? Jeg mener å huske at det kom en facelift på disse modellene. Er det dette som er faceliften? Kan noen hjelpe meg? Helst så raskt sommulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvorfor i alle dager vil du det? Faceliften er jo mye kulere! Her er forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desillusjonert Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvorfor i alle dager vil du det? Faceliften er jo mye kulere! Her er forskjellen. Ble påkjørt og må bytte. Og det er ikke lett å finne fanger til akkurat denne i svart. Men de passer om hverandre? Jeg så ikke bildet på min PC, kan du legge ved en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Ble påkjørt og må bytte. Og det er ikke lett å finne fanger til akkurat denne i svart. Men de passer om hverandre? Jeg så ikke bildet på min PC, kan du legge ved en link? http://i1.ytimg.com/vi/-biCfPmXfeE/maxresdefault.jpg Koed.no, Parts24.no og flere selger fangere til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Bildet over en jo M-tech 2 til høyre, og vanlig pre-facelift til venstre. Faceliftfangeren (altså ikke M-tech), er ikke noe særlig fin. da er faktisk den gamle standardfangeren finere. Men jeg tror jeg ville satset på ny type fanger til faceliftbil. Og da gjerne M-sport, hvis man først må kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desillusjonert Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 http://i1.ytimg.com/vi/-biCfPmXfeE/maxresdefault.jpg Koed.no, Parts24.no og flere selger fangere til en grei pris Tja, når man må lakkere i tillegg og kjøpe lister, så er ikke prisen like grei. Og det er noe med passform også? PS: ER DET NOEN SOM VET OM NOEN SOM SKAL SELGE E46 FANGER TIL MIN BIL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå