niklasf91 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Har en 525 05 modell. Har ncs Expert og alle de greiene der, men husker ikke hvordan jeg koder for og få welcome lights når jeg trykker på bakluke åpneren på nøkkelen. Mener jeg har LM1 så får ikke welcome lights hvis jeg åpner opp bilen. Noen som har litt erfaring og husker hvordan man koder dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Du å ha LCM2 for å få welcome lights ved opplåsing og follow me home lights ved et enkelt trykk på baklukeåpneren. niklasf91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvis du tar og ser for moro skyld, så heter funksjonen i LMA Heimluchten_funkschl Og i CAS må du endre verdi på sondertaste til panikalarm. Husker ikke om du har det i din, men er vel ikke helt feil det Saltkjelen sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Du å ha LCM2 for å få welcome lights ved opplåsing og follow me home lights ved et enkelt trykk på baklukeåpneren. det er riktig det han sier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvis du tar og ser for moro skyld, så heter funksjonen i LMA Heimluchten_funkschl Og i CAS må du endre verdi på sondertaste til panikalarm. Husker ikke om du har det i din, men er vel ikke helt feil det Saltkjelen sier. Har endret Heimluchten_funkschl til aktiv, men sondertaste i cas var ny for meg:) skal prøve når jeg kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Prøv det. I'm not so sure you need lcm2 you see Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Prøv det. I'm not so sure you need lcm2 you see Men dette med cas, er det for og få det til og fungere som vanlig welcome light? For har lest over alt at man trenger lma2 for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Nei det er for knappen på nøkkel til å tenne xenon eller da follow me home lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Skal jeg endre sondertaste_panikalarm eller sondertaste_innenlicht Skal den endres fra nicht aktiv til panikalarm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Panikalam skal endres til panikalarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Altså. Sondertaste panikalarm fra Nicht aktiv til panikalarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Takk, har fått det til nå! men er det noen måte og få det til slik at nærlysene ikke går på? Og at tåkelysene går på samtidig? Lurer også på hvordan jeg får til at jeg får en sånn bip lyd når jeg åpner og låser dørene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Det virket altså på din gamle lysmodul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Det virket altså på din gamle lysmodul?Ja, det fungerer jo ikke når man åpner bilen, da må man ha lm2, men lysene kommer på når man trykker på trunck knappen på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå