SweetBMW Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hmm. Niklas jeg skal lese ut kodefila fra min lcm. Se om jeg finner koding for tåkelys. Spiff. Vi fikser lci vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Takk! men noen ide med den pipe greia når man låser opp bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Heimluchten_nsw Aktiv Tåkelys også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg finner ikke nsw, finner mange heimleucten da.. skal jeg lete i lma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Lma ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Da finner jeg ikke nsw. Tror jeg foresten fant kodene på beep lyd når man åpner dørene. Men hver gang jeg koder den så har de endret seg tilbake til nicht_aktiv Hvor endrer de seg tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Fant ut problemet... Ren feil fra min side men noen som vet hvordan man får på tåkelys samtidig når man bruker "follow me Home light?" Og kun angel eyes hvis det er mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå