TommyNgu Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 (endret) Hei, jeg har lyst til å fullføre et prosjekt jeg jobber med og da trenger jeg en Alpinia B8 bunnpanne og oljepumpe.Men for å kunne kjøpe dette av Alpina må jeg ha et chassinr og papirer på at jeg eier en original Alpina bil, og det er jo forståelig. Så om noen her på forumet vet om noen som er eier av en original BMW E36 Alpina B8, kunne gitt meg et hint. Forståelig hvis personen ikke ønsker å bli kontaktet, så trenger ingen irrelevante kommentarer om dette. Men ønsker bare å få tak i en Alpina B8 bunnpanne+pumpe. Eller om dere vet om en annen måte jeg kan få tak i originale Alpina deler, setter jeg pris på det og! Mvh. Tommy Endret Mars 18, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Koed er offisiell Alpina-dele handler og selger deler uten at en trenger å oppgi chassinr, du kan sende mail til han her: geir@koed.no. GS selger også originale Alpina deler, men de er ikke listet på Alpina sine egne sider som forhandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hos Koed har jeg opplevd både å få handle og å bli nekta så er ikke helt sikker der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hva slags motor er det på denne B8'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hva slags motor er det på denne B8'n? 4.6l v8, samme som i b10 e34 ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå