Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

S.hafsmo : har lest en del om dette selv...men den går nok 50k i mitt eie på ett år sikkert...kan jo ikke kjøre dieselmerce til rema lenger :P Men er en sjangse man må ta...man lever bare en gang... Skulle jeg tenk på billige reperasjonskostnader etc hadde jeg kjøpt en ny EL bil eller no...

 

Hehe, jeg liker tankegangen din, og er egentlig enig. 

Du har jo den luksus at du bor temmelig nærme importøren, slik at du har en reell mulighet til å få gjennomført vedlikehold/reprasjoner.

Jeg derimot må se meg nødt til å kjøre ca. 100 mil for å bytte en clutch. :smile:

 

Har du prøvekjørt DuoSelect?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en Maserati for noen år siden og husker ærlig talt ikke hvilken girkasse det var i den..Men blir å sette meg nærmere inn i det når pengene er klare og en bil skal kjøpes inn... inntil da er det bare å drømme om den perfekte Quattroporte... knall rød med sorte detaljer... noe som ikke finnes med mindre man fikser fargen selv :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=JFLpvZn6IKA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fra siden ser den litt rar ut ja...kort bak og høy foran... Men skal senke lykta på den 3cm...så tror den blir bedre fra siden da :) Har ikke kjørt så veldig mye... henta den igår...ikke skilt og ikke lappen...så ja... begrensa hva man kan gjøre med den på veien :P Er 84hk på den... holder igrunn massevis...Lyden er vill..ikke rusa den over 3tusen enda i fare for å få klage fra naboene.. Men paralell twin bråker greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...