Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

ENDELIG!!! Endelig er C klassen solgt...fikk ikke helt den prisen vi ville ha,. men i dagens marked så var det ikkenoe å klage over.. Så nå har jeg kun E og CLK igjen..E klassen har fått fjernet den røde krom folien da den bare ble stygg i kantene etc... så nå blir det "original" mercedes brun-farge folie på den :) CLK skal få seg en runde service og rens etc...Imellomtiden er det duket for en ny bil... har hatt planer om maserati LENGE og ser ut til at det nå er på tide å finne den riktige Quattroporten fra Tyskland :)

 

Kravene er sort, lys/brunt skinn og soltak... og ja...soltak er ett must...med mindre jeg kommer over en superbra deal :)

 

Utenom det, så skal jeg ikke spamme forumet med ikke-bmw-relaterte oppdateringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte tur retur køben i pissregn og kaos vær... da løsna den foran på fangern og kanalene og bak på luka og bakfangern..bilen så generelt SLITEN ut... så ja, kromfolien hadde elendig kvalitet!

 

Men jeg bytta farge nå og fikk en meget fin pris fra firmaet som folierer, så kan glatt anbefale han igjen :)

 

 

post-42422-0-43916300-1406826883_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...