tambur4 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei, jeg har en original 528i fra 1982. Jeg kunne tenke meg å senke den litt, bare noen få centimeter. Men hva er riktig fremgangsmåte? Senkefjører (H&R?)og nye dempere? Coilovers? Kom gjerne med forslag (konkrete kjøpeforslag..). Har ikke lyst på "ræcerbil", men vil beholde mest mulig komfort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Ikke kjøp coilovers hvis du vil beholde orginal komfort.. Kjøp kun senkefjærer du uten nye nye dempere Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Enig, holder med senkefjærer da. H&R er et meget godt merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 bosch eller makita tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 kjøp bare et sett senkefjører 40/30 eller enda mindre for den sakgs skyld, for det vil mest trolig ikke senke så mye på vogna di, da fjørerne som sitter på din har nok sigi sammen en del med tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Takk for kjapp respons her! Senkefjærer må kanskje være TÜV-godkjente, og må registeres i vognkortet? Er H&R godkjente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Ja det er de og du burde få det godkjent i vognkort ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Kjøp bilstein B8 dempere og h&r fjærer! Den blir en drøm å kjøre! Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hvor kjøpe? Ser jo på forumet at det er varierende erfaringer med diverse nettbutikker:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Gs blideler har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 on 03 Jul 2012: Jeg tar imot, og er glad for alle forslag og tilbakemeldinger, men jeg kan forsikre dere alle om at denne bilen ikke skal senkes Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 ..og der fikk jeg den! OK, noen ganger må man spise i seg ordene.. Som sagt, kun ett par centimeter... (HVIS jeg gjør det da!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 ..og der fikk jeg den! OK, noen ganger må man spise i seg ordene.. Som sagt, kun ett par centimeter... (HVIS jeg gjør det da!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå