Spankus Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 (endret) Da blei det en 7'r til 2004 Modell 730D Sport som er importet til norge fra tyskland i 2011. Bilen virker fast og fin, håper jeg blir fornøyd! Den er schwarz 2, shadowline med sort taktrekk. (Noe som jeg synest er den fineste fargekomboen) Kremfarget interiør med sports seter. Utstyrliste (Optional Equipment) Selection of COP relevant vehicles Sports suspension settings Sports leather steering wheel Automatic trunk lid mechanism Deleted, model lettering Soft-Close-Automatic doors Sports package Green windscreen, green shade band Glass roof, electrical Sun-blind, rear Roller sun vizor, rear lateral Floor mats, velours Warning triangle and first aid kit Interior/outside mirror with auto dip Interior mirror with automatic-dip Fine wood trim Smoker package Cup holder Seat adjuster, electric, with memory Isofix-System Sports seat Seat heating driver/passenger Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Rain sensor Xenon Light BMW light alloy wheel, V-spoke 126 Preparation, Teleservice Navigation system Professional BMW Assist Voice control Car telephone Professional CD changer for 6 CDs HiFi speaker system Area-Code 2 for DVD High gloss shadow line Individual sunshade glazing White direction indicator lights National Version Germany Retailer Directory Europe On-board vehicle literature German Telematics access request,country-spec Control unit COP Noen bilder, kommer flere når jeg får vasket den skikkelig innvendig. Ting som skal utbedres: Nye bremser framme og bak. Service på motor Flushing av gearkasse Høyre bakdør går ikke opp fra utvendig Takluke går ikke opp (Stag med drev på er utslitt) Polering av bil og frontlykter En PDC sensor er ødelagt Endret Juni 1, 2016 av Spankus S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Følger her! synes e65 er fet, og denne var intet unntak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Konge bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Takk takk Bilder av interiør etter en skikkelig vask! Skal gå over seinere idag og vaske setene skikkelig med zalo. Bynte å gnure litt igår og ser voldsom forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Gratulerer med nydelig vogn med fantastisk fint interiør Spankus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Gratulerer med nydelig vogn med fantastisk fint interiør Takk har du noen tips til bra tåkelys led? Du som har peiling på detta Reef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Gratulerer med konge bil med rette fargekombinasjonene Hvordan går det med E38 saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Gratulerer med konge bil med rette fargekombinasjonene Hvordan går det med E38 saken? Takk Med E38 går det sakte men sikker frammover Driver å skrur motor til tdsn min om dagen også + jeg jobber turnus.. Så er ikke alltid like mye jeg får gjort.. Gratulerer med flott bil takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Okei, er litt biler i sving da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Takk har du noen tips til bra tåkelys led? Du som har peiling på detta Reef 80w s. 1 i LED tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Okei, er litt biler i sving da skjønner jeg Det er det gitt, og med restaurering av hus så blir det mye fram og tilbake..E38'n min er egenrlig rimelig lik din nå. Shadowline lister er på kommet på, lykte folie rundt hele og Alpina leppe ligger på lagring 80w s. 1 i LED tråden Se der ja, da må jeg få bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Grattis med nice bil Sikker på at det er stag som er defekt på soltaket? Mitt gikk ikke opp... holdt knappen inne i 25sek, vips, så funka alt Dørhåndtaket er veldig lett å fikse.. som regel bare staget som detter av på innsiden (skjedde med min også) Hadde anbefalt å kjøpe e60 tåkelyspærer og montere dem istedet... pre-facelift e65 har bittesmå tåkelys..ser bare teit ut... e60 tåkelysene er de samme som på facelift e65.. Du må slipe/skjære litt i plasten rundt tåkelyset, men det går å få dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå