Stian Mathisen Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Da er M- rattet montert. Men knappene virker ikke. Høyttalere er prøvemontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Følger med! =) Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Blir bra dette følger med ja Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Da er M- rattet montert. Men knappene virker ikke. Høyttalere er prøvemontert. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/492572 Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 det var single stage ratt du satt i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Ja var det. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hvordan skal du gjøre det med deksler over høyttalerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Hvordan skal du gjøre det med deksler over høyttalerene? Godt spørsmål det var ikke plass til dekslene da de dekslene er så store, enten så bruker jeg ikke deksler eller så gjør jeg det på en annen måte. Jeg skal ha nye dørpaneler. Jeg har bare prøvd meg litt frem med de gamle. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Du må bypasse MFL modulen under dashen for å få knappene til å virke. Har nettopp gjort dette på 740en min, men siden det egentlig ikke hjalp veldig vet jeg ikke helt om jeg bør dele så mange råd på den fronten. Antar imidlertid det er andre årsaker til at knappene mine ikke virker. Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Det er kanskje ikke umulig nei. Må forske litt mer på dette. Plager meg ikke noe voldsomt enda, men det kommer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 I følge internett skal det ihvertfall foregå slik: Koble fra MFL-modul som ligger rett til venstre for rattstammen under dashbordet. Her lasker du pin 1 og 3, samt 2 og 4 (dette er 12v+ og jording). Deretter åpner du pluggen fra slepering på rattet (tar av det sorte dekslet) og drar ut den sorte og den hvite kablen. Du må så legge en kabel mellom pluggen til MFL-modulen. Sort kabel fra slepering skal inn i pin 5, mens den hvite skal inn i pin 6. Jeg brukte en kabel med enkel leder, da lederen passer rett inn i pluggene. På MFL-plugg på ledninger til slepering, Nå skal rattet teoretisk sett virke, men du må fortsatt bruke cc-knappen i dash for å aktivere cruise control. Denne knappen kan kobles fra når du får den nye CC-modulen. CC-modulen ligger i modulboksen til høyre under panseret. Stian Mathisen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Takk for din forklaring. Da skal jeg prøve og se om det blir noe greie på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Blir bra, vet du hvor bred kant det er på 10" felgene? 4"? Det var 4" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Okeei, blir fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Fått montert spillern i dag å. Men fy faen og trangt og få med signalkabler og drit bak der. Bare få inn spillern med så mye kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå