awt Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Det er mye billigere å selge bilen og deretter kjøpe en 528i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Det er mye billigere å selge bilen og deretter kjøpe en 528i. Porblemet er at det er vansklig og finne en 528I Manuel og svart lakk hadde nesten kloa i en 528i men eieren av bilen kjørte bilen tom for olje og vann dagen føre jeg skulle se bilen så toppen hadde gåt på den vann i olja og en helsikkes mottor lyd som ikke ligna dagen av normalt for og si det sånn så stod over det og kjøpte meg 520i Manuel Svart Lakk med Shadow Lister Rimlig fornøyd med den ga 25 000kr for den og har gått 320km ganske langt i grund men tenkte og prøve og gjøre det beste ut av det om ikke så blir det vell til at den bare får en motor overhaling også stoppe det der også heller gå for utsenet men sattser jo på og få litt fart i den da har jo rå til "ny" brukt motor så er jo kommet et lite stykke lengere bare der hehe Kanskje jeg skal gå får kunn kompressor kanskje... burde jo holde en god stund det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 vis du kan leve med grå 528 manuell og stasjonsvogn har jeg en.. sorte sport stoler, doble ruter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 vis du kan leve med grå 528 manuell og stasjonsvogn har jeg en.. sorte sport stoler, doble ruter osv. oppussing + bil 024.jpg er en sta sedan faen jeg vett hehe mene. får heller bare leve med orgianl 520i i mens også får jeg se siden om det blir noe trimming eller motor bytte men bedre skal den i vertfall gå det er sikkert og tvist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå