BMW 320 IAT Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 Jeg har en 2005 mod e61 530 som jeg vurdere å bytte til facelift lykter framme og bak. Noen som har gjort dette og kan dela erfaringer med dette? Hva trenger jeg? På forhånd takk
Reef89 Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 Husk å søk på forumet før du poster ny tråd:) (forumregler) Men du trenger endel ting som Lykter så klart, finnes 3 typer, vet ikke hva du har fra før eller vil ha. Ny LCM (09/2006) eller nyere som også må kodes til bilen. Ledningsnett, adaptere. Baklykter, og trekke ledningsnett fra LCM og bak til de. Noen jeg kom på i farten...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2014 Skrevet Mars 16, 2014 Det viktigste av alt er å vite hva slags utstyrskombinasjoner du allerede har og når bilen er produsert.
BMW 320 IAT Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Skrevet Mars 17, 2014 Takker. Skal sjekke litt på koed. Regner med jeg får kjøpt det meste der.
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Igjen, så er det ganske relevant å vite når bilen din er produsert. Er den produsert før 03/2005 vil BMW, Koed, Schmiedmann, GS osv. si at denne ombyggingen er umulig, da det ikke finnes noe offisielt retrofitkit. Du bør finne det meste (dyreste) brukt for å få en fornuftig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå