Fischquig Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Hvor mange hester det er i 2003-modellen av E46 320d. Etter som jeg har forstått så kom 150 hesteren i 2001, men fant en bil på finn nå hvor det står i vognkort at bilen har 136... Bilen er solgt ny i Norge. Noen som kan gi meg en forklaring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 150hk common rail kom samtidig som facelift i 2002, så du skiller dem lettest på frontlyktene. 136hk 150hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Som i inlegget over her skiler du de på framblinklys.. Faceliften med de spisse blinklyene og 150hk kom 09.2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Takk for svar! Visste hva forskjellen var, men om faceliften ble levert som både 136 og 150hk... Noe den ikke ble Ble bare rimelig mindfucked av den annonsen her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47273432&searchclickthrough=true Denne må være en ombygd 2000-mod etter det jeg har funnet ut med reg-nr og VIN-nr... Blir vel strengt tatt feil og annonsere bilen som en 2003-mod, selv om den er førstegangsreg. det året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Den bilen der er produsert 19.04.2000, og er en (ombygget) pre-facelift, med 136hk. Passe uproft av selger å ikke opplyse om dette. (Kan jo selvsagt hende han ikke har peiling da, men jeg tviler litt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Den bilen der er produsert 19.04.2000, og er en (ombygget) pre-facelift, med 136hk. Passe uproft av selger å ikke opplyse om dette. (Kan jo selvsagt hende han ikke har peiling da, men jeg tviler litt). "kjørt kun 157000 km. Det sverre så er mappa til bilen rotet bort med service heftet og instruksjon bok." Helt sikkert ikke stilt km. stand i forbindelse med ombygging som ikke er nevnt.. Luring...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Helt sikkert ikke stilt km. stand i forbindelse med ombygging som ikke er nevnt.. Luring...! Er akkurat det jeg tenker også, veldig snodig å bygge om en bil til facelift også er PLUTSELIG både serviceheftet (der km-står) og innstruksjonsbok (der årsmod. står).... Meget løent spør du meg, får ikke noe svar på telefon heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Den ser faktisk ut til å være førstegangsregistrert i 2003, men det er fortsatt en bil som er produsert i 2000. Og da en pre-facelift. Ergo er den bygget om i en eller annen grad, og det at all dokumentasjon plutselig er borte er litt for beleilig i mitt hode. Det KAN selvsagt være en rasjonell forklaring, men personlig hadde jeg styrt langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Den ser faktisk ut til å være førstegangsregistrert i 2003, men det er fortsatt en bil som er produsert i 2000. Og da en pre-facelift. Ergo er den bygget om i en eller annen grad, og det at all dokumentasjon plutselig er borte er litt for beleilig i mitt hode. Det KAN selvsagt være en rasjonell forklaring, men personlig hadde jeg styrt langt unna. Det er riktig det du sier Det hadde ikke gjort meg noe spesielt om den kun var ombygd, men at det ikke er commonrail er dumt. Og det som verre er er at km-standen er vanskelig å dokumentere... Det irriterer meg at jeg egentlig forelsket meg i bilen, men skal prøve å få kontakt med fyren for en redegjøring EDIT: Har nå snakket med eier og bilen har vært skadet v.f., derfor bygget om til faceliftfront. Virket som en veldig ærlig kar, men km-standen var vanskelig å dokumentere, derfor ble det ikke handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå