R_S_N_89_bmw Skrevet Mars 18, 2014 Skrevet Mars 18, 2014 Min store søster skal giftes 12.07.14 Det hadde vært fint å få låne en bil fra 11.07-13.07 så vi kan pynte og gjøre den klar samt at vi får vasket den når vi er ferdige!Vi har en sjåfør som har kjørt i mange bryllup, men om du heller vil kjøre bilen så er det også greit!Krav : Lys farge, 4 dører eller flere og at den generelt er hel og pen !Mitt tlf nr er 90104717 kan nås til alle døgnets tider! På forhånd takk for all hjelp! Mvh Robert S. Nielsen
bmwmaxi Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 Problemet med veteran forsikring er at de fleste bare kan kjøres av eier.
stig. Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 Problemet med veteran forsikring er at de fleste bare kan kjøres av eier. jeg har sikkert hatt 10 registrerte veteranbiler og aldri hørt noe om det
Thomaz Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 Gammal VW buss ! for leid på bugrent. Det er artig Sent from space using Tapatalk -
R_S_N_89_bmw Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Har også eid noen biler med veteran forsikring heller ikke hørt om det nei! men om den personen som har en bil vil kjøre selv er det helt greit det også!Desverre Thomaz så er ikke en VW buss så classy og elegant som hun skal ha det!
wicky124 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Er faktisk lettere å få tak i en gammal merce til no sånt enn en gammal bmw...Ikke så veldig mange 4dørs bimmere i god stand...
R_S_N_89_bmw Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 jeg veit det derfor det hadde vært gøy å prøvd å få tak i en har en gammel rolls vi kan bruke men er lissom ikke så spennende
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Er faktisk lettere å få tak i en gammal merce til no sånt enn en gammal bmw...Ikke så veldig mange 4dørs bimmere i god stand... Tenk å kjøre Mercedes på en såpass spesiell dag, da kan man jo like gjerne bare ringe etter en taxi Nei finn en BMW, men kan nok være litt vanskligere å finne en eldre sedan kontra en Coupe som E24 eller E9. Men klarer du deg med E23 7 serie eller E28 5 serie bør det vel være noen muligheter
wicky124 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 du er litt rar fredrik90... hva trådstarter vil ha, kontra hva som er lettest tilgjengelig er to forskjellige ting..greit nok du elsker bimmere...men til og med DU burde være enig i at det finnes flere mercedes sedaner som er veteraner enn bimmere....
Fredrik 90 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 du er litt rar fredrik90... hva trådstarter vil ha, kontra hva som er lettest tilgjengelig er to forskjellige ting..greit nok du elsker bimmere...men til og med DU burde være enig i at det finnes flere mercedes sedaner som er veteraner enn bimmere.... Du er også litt rar Wicky, uansett hvilken setting det er så klarer du å nevne Mercedes i nesten hvert innlegg her på Bimmers. Hadde jeg fått en krone for hver gang du nevner Mercedes så hadde jeg vært en rik mann Ja jeg digger BMW og jeg digger dem på riktig forum, på tide å digge Mercedes på Mercedes forumet kanskje Ja det finnes nok flere veteraner av Mercedes, men det er nå enn slik at det et BMW trådstarter viser interesse for og da hjelper det lite Evenol reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Spør han? http://bimmers.no/topic/771113-the-governor-on-zhe-ground-e23/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå