Gå til innhold

E60 09 knirk i sete, dash og setebelte

Clevion
 Share

Anbefalte innlegg

gammel tråd men jeg opplever akkurat det samme i min e61 for tiden.. det knirker fra "bunnen av seteryggen" når jeg svinger litt hardt.. så det er selve vekta mi så utløser knirkinga i setet  på ett vis.. 

får prøve det du gjorde @Clevion .. Ble det noe mer "forskning" på problemet etter mars 2015 ? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min dirrer noe jævlig på venstresiden av rattet :P Tror faktisk det er BC og CC bryteren som lager dirrelydene.. Andre som har vert borti det? Noe av lyden forsvinner vertfall når man tar borti bryterne

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skulebollen skrev:

Og min dirrer noe jævlig på venstresiden av rattet :P Tror faktisk det er BC og CC bryteren som lager dirrelydene.. Andre som har vert borti det? Noe av lyden forsvinner vertfall når man tar borti bryterne

Var borti dette på en e46 jeg hadde for en del år siden. Sporet dirrelyden til BC bryteren..Gjor aldri noe med det annet en at jeg solgte bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
On 29.10.2017 at 23.21, Skulebollen skrev:

Det er helt korrekt, de to knappene på venstre hendel lager den ristelyden, eller dirrelyd, løsninga vi var at jeg tappa fort på den, sånn nesten at jeg slo på fjernlysassistenten, så forsvant lyden en stund :P

On 29.10.2017 at 22.50, codex skrev:

gammel tråd men jeg opplever akkurat det samme i min e61 for tiden.. det knirker fra "bunnen av seteryggen" når jeg svinger litt hardt.. så det er selve vekta mi så utløser knirkinga i setet  på ett vis.. 

får prøve det du gjorde @Clevion .. Ble det noe mer "forskning" på problemet etter mars 2015 ? :P 

Jeg fant vel egentlig ut at det var fjørene under setet som lagde knirkelydene i sving, så endte opp med å smøre de med silikon, som kanskje ikke var så smart, men det kom jo tilbake ettervært, og til slutt så tror jeg ikke at jeg la merke til det lenger, men akkurat lyden jeg hadde i dashbordet fant jeg aldri ut, solgte bilen i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...