codex Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 gammel tråd men jeg opplever akkurat det samme i min e61 for tiden.. det knirker fra "bunnen av seteryggen" når jeg svinger litt hardt.. så det er selve vekta mi så utløser knirkinga i setet på ett vis.. får prøve det du gjorde @Clevion .. Ble det noe mer "forskning" på problemet etter mars 2015 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 (endret) Og min dirrer noe jævlig på venstresiden av rattet Tror faktisk det er BC og CC bryteren som lager dirrelydene.. Andre som har vert borti det? Noe av lyden forsvinner vertfall når man tar borti bryterne Endret Oktober 29, 2017 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 10 timer siden, Skulebollen skrev: Og min dirrer noe jævlig på venstresiden av rattet Tror faktisk det er BC og CC bryteren som lager dirrelydene.. Andre som har vert borti det? Noe av lyden forsvinner vertfall når man tar borti bryterne Var borti dette på en e46 jeg hadde for en del år siden. Sporet dirrelyden til BC bryteren..Gjor aldri noe med det annet en at jeg solgte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2017 On 29.10.2017 at 23.21, Skulebollen skrev: Og min dirrer noe jævlig på venstresiden av rattet Tror faktisk det er BC og CC bryteren som lager dirrelydene.. Andre som har vert borti det? Noe av lyden forsvinner vertfall når man tar borti bryterne Det er helt korrekt, de to knappene på venstre hendel lager den ristelyden, eller dirrelyd, løsninga vi var at jeg tappa fort på den, sånn nesten at jeg slo på fjernlysassistenten, så forsvant lyden en stund On 29.10.2017 at 22.50, codex skrev: gammel tråd men jeg opplever akkurat det samme i min e61 for tiden.. det knirker fra "bunnen av seteryggen" når jeg svinger litt hardt.. så det er selve vekta mi så utløser knirkinga i setet på ett vis.. får prøve det du gjorde @Clevion .. Ble det noe mer "forskning" på problemet etter mars 2015 ? Jeg fant vel egentlig ut at det var fjørene under setet som lagde knirkelydene i sving, så endte opp med å smøre de med silikon, som kanskje ikke var så smart, men det kom jo tilbake ettervært, og til slutt så tror jeg ikke at jeg la merke til det lenger, men akkurat lyden jeg hadde i dashbordet fant jeg aldri ut, solgte bilen i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå