Designer Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Prøv forsiktig med varmluftpistol evt hårføner. (tar lengre tid) Løsner silikonen kan de deles, enkelt og greit. Jeg har facelift og har åpna lyktene mine. Demonter seff lykta fra bila før du begynner.. Jobben er ganske så enkel den. Varm opp silikonen igjen når du monterer sammen igjen da. Takker! Skal prøve til med det seinere idag Brukte du noe ekstra for å lime det i sammen igjen eller varmet du kun det som var av silikon fra før?
Alpejohn Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Det er ikke silikon, må ikke finne på og lime på igjen glasset med silikon heller! Jeg bytta glass på noen brukte, idioten som hadde eid dem før hadde limt med silikon, brukte mange timer på og få av glasset og renska utav kanten. Det er en form for rutelim, eller butyl et eller annet. Det limer ikke, men er seigt som faen. Når det blir varmt blir det lettere og jobbe med.. Ligg unna silikon vis du vil gjør det enkelt for deg selv. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Da antar jeg du har sett på de som passer pre-facelift.Nei var til facelift men de sluttet desverre og selve disse for 1 mnd siden. Det veit jeg, fordi jeg prata med schmiedmann i går og de sa at produsenten hadde sluttet og lage disse, dermed gikk schmiedmann tom for disse på lager Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå